دشمنان همیشه با هر اتفاقی در کمین ضربه زدن به ایران هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛نورمفیدی ظهر امروز در خطبه‎های نماز جمعه گرگان ضمن تسلیت به خانواده های حادثه سانچی گفت: در این حادثه تلخ در همان لحظات اولیه همه ۳۲نفر نیروهای داخل کشتی جان خود را از دست داده بودند و واقعا مصیبت بزرگ و سختی برای خانواده‌های این نیروها و ملت ایران بود.


نماینده ولی فقیه در استان گلستان افزود: اما عده‌ای پس از این حادثه با موج‎سواری سعی کردند برعلیه نظام اسلامی تبلیغ کنند که مقصد این کشتی کره شمالی بوده و یا اینکه چرا پرچم کشور دیگری بر روی کشتی نصب بوده است.


وی گفت: سفیر کره جنوبی در ایران رسما اعلام کرده که این کشتی 136 هزار تن مواد سوختنی برای کره جنوبی حمل می‌کرده و علت نصب کردن پرچم پاناما هم این است که عبور و مرور برای برخی از کشورها آسان‌تر است.


امام جمعه گرگان افزود: اما عده‌ای از این حادثه در حال موج سواری بوده و برای انحراف افکار مردم ایران تلاش می‌ کنند.


وی ادامه داد:با توجه به پیشرفت علم و صنعت، آلودگی هوا افزایش یافته است ما باید بیشتر از این نعمت خدا دادی نگهداری کنیم زیرا بدون هوای سالم و پاک زندگی غیر ممکن خواهد بود.


وی به ۲۹دی روز هوای پاک اشاره کرد و گفت: همه ما در نگهداری و صیانت از این نعمت سهیم هستیم پس باید همه تلاش کنند تا شاهد هوایی پاک و محیطی سالم باشیم.


وی ادامه داد:با توجه به پیشرفت علم و صنعت، آلودگی هوا افزایش یافته است ما باید بیشتر از این نعمت خدا دادی نگهداری کنیم زیرا بدون هوای سالم و پاک زندگی غیر ممکن خواهد بود.


نورمفیدی با اشاره به سالروز ولادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستارگفت: حضرت زینب کبری(س) بانویی است که برای حفظ، ماندگاری و زنده ماندن واقعه عاشورا پرستاری کرد حضرت زینب(س) اجازه نداد خون شهدا پایمال شود و از اسلام، قرآن، دین پیامبر(ص) و قیام عاشورا پاسداری کرد.


امام جمعه گرگان گفت: باید قدر پرستاران دلسوز را دانسته و مشکلات این قشر برطرف شود تا با شوق به این خدمت خود ادامه دهند.


انتهای پیام/ح

 

دشمن همیشه در فکر ضربه زدن به ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.