آیت الله دری نجف آبادی در نماز جمعه اراک گفت: نباید مدیریت واحد‌های صنعتی را در دست غارتگران جیب مردم قرارداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی امام جمعه اراک و نماینده، ولی فقیه در نماز جمعه اراک گفت: استان مرکزی دارای ظرفیت‌های صنعتی بسیار خوبی است، اما باید مدیریت این واحد‌ها در دستان افرادی لایق و انقلابی و دلسوز باشد و نباید مدیریت را در دستان کسانی قرار داد که غارتگر جیب مردم هستند.

آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی افزود: همه باید تلاش کنند تا شاهد رونق و توسعه کشور باشیم و با استفاده از مردم‌سالاری دینی حاکم بر جامعه در راستای افزایش امید در جامعه حرکت کنیم.

امام جمعه اراک با بیان اینکه ایران اسلامی از ظرفیت‌های گوناگونی مانند بخش کشاورزی برخوردار است که باید به بهترین نحو از آن استفاده شود اضافه کرد: کشور از قدرت صادرات برخوردار است و باید این ظرفیت فعال شده و در بازار‌های جهانی حاضر شویم.

دشمنان به دنبال غارت منابع جهان اسلام هستند

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به اینکه دولتمردان امریکایی از نژادپرستی حمایت کرده و هیچ‌کس را به جز خود قبول ندارند ادامه داد: دشمنان به دنبال غارت منابع جهان اسلام هستند و از توطئه‌های مختلف برای آسیب رساندن به مسلمانان استفاده می‌کنند.

وی با تبریک روز ولادت حضرت زینب سلام الله علی‌ها و روز پرستارتصریح کرد: این بانوی بزرگوار شاخصی برای تمام بانوان است و تمام بانوان جامعه اسلامی ایران باید از این بانوی بزرگوار الگوبرداری کنند و باید این الگو جایگزین الگو‌های غربی شود که امروزه مورد استقبال برخی از جوانان قرار گرفته است.

آیت الله دری نجف‌آبادی با اشاره به اینکه مسئولان باید بکوشند استفاده از وسایل نقلیه عمومی را در بین مردم نهادینه کنند بیان کرد: آلودگی هوای شهر‌ها به دلیل خودرو‌های تک‌سرنشین، ورادات بی رویه خودرو بی دقتی در مکان‌یابی واحد‌های صنعتی است وفرهنگسازی هوای پیاک وجدیت در درختکاری و ایجاد فضای سبز را می‌طلبد.

وی فرق بین انسان‌های مؤمن و فاسد را تقوا دانست و گفت:: در کل نظام آفرینش ایمان، تقوا، عفاف و... ارزش و اساس است و این نظام عالم دروغ، خیانت، بی‌تقوایی و... را برنمی‌تابد.

انتهای پیام/ج


سخنان آیت الله دری نجف‌آبادی در آخرین نمازجمعه دیماه ۹۶

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.