نماینده، ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه با اشاره به فرا رسیدن ۱۹ ژانویه، روز وحدت مسلمانان آذری زبان بر ضرورت تحکیم وحدت مسلمانان بیش از پیش تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛  حجت الاسلام  و المسلمین قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه  در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه با اشاره به این که برخی عملکرد معصومین را نیز قابل انتقاد دانسته اند، گفت: بر اساس مبانی اعتقادی دین مبین اسلام نقد معصومین صحیح نمی باشد اما می توان از این بزرگواران سوال کرد که در طول تاریخ اتفاق افتاده است.
وی با اشاره به حالات انسان در روز قیامت با توجه به آیات قرآن کریم گفت: هر کس بر مبنای اعمالی که در این دنیا انجام داده است در جهان آخرت مورد عقوبت قرار خواهد گرفت و شیطان نیز گمراهی انسان ها را به گردن آنها می اندازد.
حجت الاسلام والمسلمین قریشی افزود: متقیان و انسان های سلیم النفس نیز در جهان آخرت به رستگاری ابدی خواهند رسید که این نعمت و فوض بزرگ الهی است.
وی انسان را در این دنیا همواره بر سر دو راهی ذلت و عزت دانست و خاطرنشان کرد: خداوند متعال در قرآن کریم می فرماید که وعده الهی حق است و ما نیز باید بر اساس هدایت آیات الهی داه رستگاری را انتخاب کنیم.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه  با اشاره به فرا رسیدن روز 19 ژانویه روز وحدت مسلمانان آذری زبان کل جهان گفت: ما باید وحدت خود را بیش از پیش کنیم.
حجت الاسلام والمسلمین قریشی به 29 دی ماه روز هوای پاک نیز اشاره کرد و افزود: هوای پاک یک نعمت عمومی است و ما باید بر حق یکدیگر در استفاده از این نعمت الهی تاکید داشته باشیم.

انتهای پیام/م

خطبه های نماز جمعه ارومیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.