نماینده مردم شهرستان نهاوند گفت: نهاوند به عنوان نگین انگشتری استان همدان از نظر حضور در جبهه ها بوده است و همچنین همیشه پا در رکاب انقلاب اسلامی بوده و ایستاده است.

مردم نهاوند همیشه پا در رکاب انقلاب بوده‌اندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حسن بهرام‌نیا،نماینده مردم شهرستان نهاوند در یادواره شهدای روحانی شهرستان نهاوند ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: تاریخ سیاسی نهاوند به خوبی نشان داده است که مردم شریف نهاوند محور مبارزات در مقابل رژیم ستم شاهی و پهلوی بوده اند و تمام قد ایستادگی کردند.

وی افزود: نهاوند مهد مبارزانی بوده که در مقابل رژیم ستم شاهی تمام قد ایستادند و سینه‌های ستبر خود را آماده گلوله دژخیمان کردند و آن سکوت ظلمانی را در سال ۵٢ با فدا کردن ۶ جوان برومندی که در یک لحظه در آتش عشق سوختند، در هم شکستند.

نماینده مردم شهرستان نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: نهاوند شهری است که اولین مجسمه شاه در آن به پایین کشیده شد.

وی ادامه داد: نهاوند به عنوان نگین انگشتری استان همدان از نظر حضور در جبهه ها بوده است و همچنین مردم نهاوند همیشه پا در رکاب انقلاب اسلامی بوده اند.

بهرام‌نیا عنوان کرد: نهاوند ٨۵۰ شهید والا مقام تقدیم نظام کرده است، نهاوندی که افتخارش عزیزان و علمایی همچون شیخ علی اکبر نهاوندی، شهید قدوسی و شهید حیدری ها است.

انتهای پیام/خ

 مردم نهاوند همیشه پا در رکاب انقلاب بوده‌اند 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار