فرماندار دلیجان از تاسیس انجمن خیرین این شهرستان درحوزه فرهنگ وهنر خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ کردی فرماندار دلیجان درنشست با اصحاب فرهنگ و هنر این شهرستان از تاسیس انجمن خیرین دلیجان درحوزه فرهنگ وهنر مطابق با مصوبات هیات دولت خبرداد.

کردی شهرستان دلیجان را به عنوان یک ظرفیت مناسب در توسعه هنر و فرهنگ در منطقه دانست و از جامعه هنرمندان خواست تا برای توسعه و پیشرفت شهرستان به ارائه پیشنهادات و راهکار بپردازند.

وی بخش خصوصی بویژه خیرین را بازوی دولت در پیشبرد اهداف فرهنگی دانست و از آمادگی دستگاه‌های دولتی برای واگذاری زیرساخت‌های فرهنگی از جمله فرهنگسرا به ان جی او‌ها و بخش خصوصی خبرداد.

در نشست فرماندار دلیجان با اصحاب فرهنگ و هنر این شهرستان که با حضور رئیس شورای شهر دلیجان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد و جمعی از هنرمندان شهرستان در محل فرمانداری دلیجان برگزارشد هنرمندان به بیان نظرات ومشکلات وکمبود امکانات پرداختند و خواستار رفع مشکلات موجود شدند.

برگزاری برنامه‌های با نشاط، تکمیل فرهنگسرا، ساخت نگارخانه، تجهیز مکان‌های آموزشی و تمرینی هنرمندان، تعمیر و تجهیز کانون‌های پرورش فکری، برنامه ریزی برای موزه مردم شناسی، حمایت معنوی ازهنرمندان، هویت بخشیدن به برنامه‌های استانی شهرستان، تسهیل در اخذ مجوز‌های کار‌های هنری، دعوت از افراد متخصص در کارگرو‌های فرمانداری از موارد درخواستی هنرمندان بود.

انتهای پیام / ج


نشست فرماندار دلیجان با اصحاب فرهنگ و هنر این شهرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.