مهمترین اخبار و رویدادهای قوه قضائیه از تاریخ بیست و سوم تا بیست و هشتم دی ماه را با یک کلیک مشاهده کنید.

آیا بازدید تلگرام بعد از رفع فیلتر افزایش داشته است؟/صدور دستور ویژه دادستان کل کشور در پی حادثه نفتکش سانچیبه گزارش  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ قوه قضائیه در هفته ای که گذشت،شاهد رویدادهایی بود که در ادامه به آن می پردازیم.

 

25 کشته و 455 بازداشتی در آشوب‌های اخیر/ گزارشی از تاثیر رادیو اکتیو در فوت مرحوم هاشمی نداشتیم/ نظر قوه قضاییه درباره رفع فیلتر تلگرام

حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای سخنگوی قوه قضاییه گفت: در حال حاضر 55 نفر از اغتشاشگران در تهران و 455 نفر دیگر نیز در کل کشور در بازداشت به سر می‌برند و 2 نفر از دستگیرشدگان که معتاد بودند، در تهران و اراک خودکشی کردند.

 

هشدار می دهم برخی از مسئولان به امور شهری بپردازند/ انجام وظیفه بهتر از اظهارات غیرمسئولانه است

عباس جعفری دولت آبادی دادستان تهران گفت: اگر برخی مسئولان به انجام وظایف و مسئولیت‌های خود بپردازند، بهتر از برخی اظهارات غیرمسئولانه است. ما نیز به آن‌ها هشدار می‌دهیم که شما امور شهری را مدیریت کرده و حل مشکلات شهری را پیگیری کنید.

 

برجام به همین شکلی که هست باید اجرا شود/ما هم می گوییم فیلتر کردن فضای مجازی فایده ای ندارد

آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه گفت:مسیر جمهوری اسلامی و راهی که طی می کند بسیار روشن است. ما نه ملت آمریکا بلکه دولت این کشور را شیطان بزرگ می دانیم. نظام جمهوری اسلامی نیز با اتکا به قدرت مردم، مقتدرانه مسیر خود را ادامه می دهد و بار دیگر اعلام می کنیم که برجام به همین شکل فعلی باید اجرا شود و به هیچ عنوان قابل تغییر یا پیوند زدن به مسائل دیگر نیست.

 

صدور دستور ویژه دادستان کل کشور در پی حادثه نفتکش سانچی

حجت الاسلام والمسلمین منتظری دادستان کل کشور با صدور دستور ویژه‌ای به معاون حقوق عامه دادستانی کل خواستار بررسی علت بروز حادثه نفتکش سانچی و استیفای حقوق ملت ایران شد.

 

کاملا غلط است که میگویند دولت اسلامی کاری به بهشت و جهنم نداشته باشد

معاون اول قوه قضائیه گفت: این حرف که دولت اسلامی و نظام جمهوری اسلامی کاری به جهنم و بهشت مردم نداشته باشند، کاملاً غلط است و اینکه کسی را نمی‌توان به زور به بهشت برد به یک معنا غلط است چرا که نظام اسلامی وظیفه دارد که بستر را برای رشد همه فضایل اخلاقی آماده کند و موانع سر راه رسیدن به سعادت که همان بهشت است را بردارد.

 

آیا بازدید تلگرام بعد از رفع فیلتر افزایش داشته است؟

براساس نتایج به دست آمده از میزان بازدید و پست های ایجاد شده در زمان قبل و بعد از فیلتر تلگرام نشان می دهد که میزان بازدید از کانال های این پیام رسان در زمان فیلتر به پایین ترین سطح خود در مقایسه با روز های قبل و بعد از فیلتر رسیده بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار