معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: برای ریشه یابی معضلات و آمارهای اجتماعی ارایه شده از سوی دستگاه های ذیربط و حل این مشکلات باید آسیب شناسی شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ناصر نصیری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل در جلسه شورای راهبردی جمعیت استان اردبیل اظهار داشت: هر چند آمار خودکشی در مقایسه با آمار تصادف رقم ناچیز است و با انجام تحقیق و پژوهش می توان به نتیجه مطلوبی دست یافت.

وی با بیان اینکه امید به زندگی در مردم مناطق مختلف استان متفاوت است افزود: مسایل زیادی از قبیل مسایل بهداشتی، امکانات رفاهی و زیرساخت ها، شادی و روح چگونه زیستن، همچنین سطح آگاهی در زمینه امید به زندگی نقش اساسی دارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل ادامه داد: همه دستگاه ها و ارگان ها باید تلاش کنند امید به زندگی را در مردم افزایش دهند البته در تمام دنیا امید به زندگی و آمار مرگ و میر در بین اقشار متفاوت است.

نصیری افزود:در رابطه با طلاق و کاهش آمار ازدواج باید برنامه های بلند مدت و کوتاه مدت جهت تحکیم بنیان خانواده ها تدوین شود و فرهنگ سازی اساسی در رابطه با این معضلات صورت گیرد.

وی گفت: دستگاه های متولی در ارایه آمارهای صحیح دقت لازم  را داشته باشند و راهکارها و پیشنهادهای لازم را نیز در کنار این مشکلات ارایه دهند.

انتهای پیام/ح

 جلسه شورای راهبردی جمعیت استان اردبیل

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.