روابط عمومی شهرداری منطقه 18 تهران اعلام کرد: شهردار تهران پیگیری سریع حادثه زیرآوار ماندن یک شهروند در میدان جانبازان را به شهرداری منطقه 18 ابلاغ کرد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روابط عمومی شهرداری منطقه 18 تهران ضمن ابراز تاسف از وقوع حادثه زير آوار ماندن يک شهروند در ميدان جانبازان، اعلام کرد: بر اساس بررسی‌های به عمل آمده اصل موضوع با آن چه در فضا‌های مجازی و سایت‌های خبری منعکس شده متفاوت است و از همین رو از رسانه‌ها و مردم خواهشمندیم با اندکی خویشتنداری ماجرا را دنبال کنند.

گفتنی است، این حادثه در ساعت ١٠ صبح ٢٣ دی‌ماه (٥ روز قبل) و در محوطه کارگاهی اتفاق افتاده است. ملک مذکور در طرح احداث بزرگراه ٧٦ متری بروجردی قرار داشته که در سنوات قبل به صورت کامل تملک و قسمت‌هایی از آن تخریب شده بود و فقط بخش‌هایی از دیوار‌ها باقی مانده بود که عوامل شهرداری پس از اطمینان از خالی بودن اقدام به آزادسازی پوسته طرح کردند.

هم اکنون موضوع در مراجع قضایی در حال بررسی است که به محض روشن شدن قضیه، نتیجه به اطلاع عموم شهروندان خواهد رسید.

شهردار تهران به محض اطلاع از این حادثه دستور پیگیری دقیق را به شهردار منطقه 18 ابلاغ کردند. شکی نیست در صورت وقوع کوچکترین قصوری بدون هیچگونه اغماضی با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار