فرمانده انتظامی خراسان رضوی از اجرای طرح سه ساعته برخورد قانونی با خودرو‌های دارای آلودگی صوتی و مزاحمت‌های خیابانی در مشهد خبر داد.

برخورد با ۵۰ خودرو دارای آلودگی صوتی و مزاحمت‌های خیابانیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ سردار قادر کریمی افزود: این عملیات در محدوده بلوار هاشمیه، هفت تیر، پیروزی، صارمی، آزادشهر و بلوارامامت مشهد به اجرا گذاشته شد.


وی افزود: ماموران ۱۵ دستگاه خودرو متخلف دارای آلودگی صوتی و مزاحمت‌های خیابانی را به پارکینگ انتقال داد و مشخصات ۲۴ دستگاه خودرو متخلف نیز در سامانه ناظر پلیس به ثبت رسید تا پی گیری‌های بعدی قانونی به عمل آید و از رانندگان ۱۱ دستگاه خودرو نیز تعهد گرفته شد.


فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: طرح‌های ویژه‌ای برای اعمال قانون با خودرو‌های دارای این تخلفات خیابانی که چهره شهر را زشت و احساس ناامنی در شهروندان به وجود می‌آورنددردستور کار پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفته و بزودی شاهد اجرای مراحل دیگری از این عملیات گسترده در مشهد خواهیم بود.

سردار کریمی افزود: شهروندان به خصوص خانم‌های جوان در این رابطه با پلیس همکاری کنند و نسبت به رعایت حجاب و پوشش متعارف اسلامی توجه بیشتری داشته باشند تا فرصت برای سوء استفاده مزاحمان خیابانی فراهم نشود.

انتهای پیام//ز. ج



اجرای طرح مقابله با‌آلودگی صوتی و مزاحمت‌های خیابانی در مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۱ ۲۸ دی ۱۳۹۶
مشهد مقدس شده جولانگاه خودروهای سنگین کامیون تریلی مینی بوس وکمپرسی ها وروز های تعطیل وشب ها پارکینگ خودروهای سنگین از میدان قایم به سمت میدان شهید فهمیده همیشه کمپرسی وکامیون ها جلو منازل پار ک می کنند وعلاوه براینکه منطقه مسکونی را ناامن می کنند صبح هم روشن ودود به خورد ساکنین می دهند