جانشين فرمانده انتظامی استان گفت:روز گذشته پليس 5 دانشجوی گرفتار شده در كوير شهرستان خوسف را نجات داد.

سرهنگ سعيد دادگر جانشين فرمانده انتظامی خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛گفت:با اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر گرفتار شدن پنج دانشجو كه با یک دستگاه خودرو در رمل گير كرده اند و درخواست امداد رسانی دارند،بلافاصله یک تیم از مأموران شهرستان خوسف به محل اعزام شدند.

وی افزود:با توجه به اینکه موقعیت دقیق افراد گرفتار شده درحاشیه کویر در دست نبود تمامی مسیرهای فرعی محدوده اعلامی بررسی شد كه پس از چند ساعت تلاش بی وقفه،خودروی مورد نظر در یکی از مسیرهای فرعی خاکی مشاهده شد .

سرهنگ دادگر گفت:با تلاش مأموران خودرو از رمل خارج شد و با توجه به صعب العبور بودن قسمتی از مسیر،با کمک یک دستگاه خودروی ديگر به مسیر جاده اصلی هدایت شدند.

جانشين فرمانده انتظامی خراسان جنوبی افزود:پنج دانشجو جهت انجام تحقیقات علمی به مناطق كويری آمده بودند كه به علت عدم آشنایی به مسیر در رمل گرفتار شدند و توسط پليس شهرستان خوسف نجات يافتند.

وی گفت:به دلیل گستردگی کویر خراسان جنوبی گردشگران و كويرنوردان بدون همراه داشتن راهنمای محلی که اشراف کامل به این منطقه دارند از سفر خودداری کنند.

انتهای پیام/غ

5 دانشجوی گرفتار شده در کویر خوسف نجات یافتند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.