فرماندار شهرستان ایرانشهر گفت: به هراندازه که شهرستان‌ها طرح اشتغالزایی داشته باشند می‌توانند از تسهیلات بانکی به ازای هر نفر تا سقف ۵۰ میلیون تومان استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، نبی بخش داودی فرماندار شهرستان ایرانشهر افزود: ۵۲۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان تسهیلات برای طرح اشتغال فراگیر در استان سیستان و بلوچستان اختصاص یافته است و بر همین اساس هر شهرستان به هراندازه که طرح اشتغالزایی داشته باشد می‌تواند از این اعتبارات به ازای هر نفر تا سقف ۵۰ میلیون تومان استفاده کند.

داودی بیان کرد: ۲۲۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در قالب اشتغال پایدار مناطق روستایی و عشایری به این استان اختصاص یافته که از محل این اعتبارات می‌توانیم برای فراهم کردن زمینه اشتغال جوانان جویای کار روستایی و عشایری شهرستان ایرانشهر به خوبی استفاده کنیم.

وی گفت: این تسهیلات در مناطق مرزی با ۴ درصد و روستایی و عشایری با ۶ درصد سود به متقاضیان پرداخت می‌شود.

فرماندار ایرانشهر اظهار داشت: فراهم کردن زمینه اشتغال جوانان از مهمترین وظایف مسئولان است و به همین سبب دولت تلاش گسترده‌ای را در این زمینه در ایرانشهر آغاز کرده است.

وی افزود: با مدیریت زمان و جذب تسهیلات و اعتبارات برای ایجاد اشتغال این مشکل جوانان حل خواهد شد.

داودی بیان کرد: ایجاد اشتغال دغدغه‌های جامعه را در بحث بهبود اقتصاد و کاهش آسیب‌های اجتماعی کم می‌کند.

فرماندار ایرانشهر با اشاره به اینکه اختیارات اشتغال به کمیته فنی اشتغال فراگیر واگذار شده است، افزود: فعال شدن این کمیته ضمن تسریع در کار‌ها و کاهش زمان، نتیجه‌ای اثر بخش برجای خواهد گذاشت و مسئولان نیز مکلفند گزارش روزانه از وضعیت جذب تسهیلات و بررسی طرح ارائه دهند.

انتهای پیام/ع

پرداخت تسهیلات اشتغالزایی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار