مدیر کل حفظ محیط زیست استان زنجان گفت: ویژگی متمایز امسال روز هوای پاک نسبت به سال گذشته ابلاغ قانون هوای پاک است.

قانون هوای پاک به کمک محیط زیست می آیدبه گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛موسوی مدیر کل حفظ محیط زیست استان زنجان  با اشاره به اینکه در گذشته قانون پیشگیری از آلودگی هوا وجود داشت، گفت: این قانون دستخوش تغییر شد و امید است قانون جدید بتواند موثر باشد.
 
مدیر کل حفاظت محیط زیست استان زنجان با اشاره به اینکه در قانون هوای پاک برای دستگاه های مختلف وظایف گوناگونی پیش بینی شده است، گفت: وظیفه محیط زیست بیشتر بحث نظارتی است.
 
وی قانون هوای پاک قانون زندگی است  شعار سال روز هوای پاک اعلام کردو گفت:اجرای درست قانون هوای پاک اقدامات موثری را برای جامعه به دنبال داشته باشد.
 
مدیر کل حفاظت محیط زیست استان زنجان با اشاره به اینکه در شهرک روی با مشکلی مواجه هستیم که همان دپوی روی است، افزود: متاسفانه هر مشکلی در زنجان وجود دارد به دپوی ربط داده می شود.
 
موسوی با اشاره به اینکه روزانه 2 تا 3 هزار تن پسماند فلزهای سنگین را انباشت شده است، اضافه کرد: این محل قرار بود موقت باشد تا محل مناسب انتخاب شود.
 
وی با اشاره به اینکه اتفاقات خوبی در سال های اخیر اتفاق افتاده است، گفت: همه به دنبال توسعه کشور هستند اما هر کس به دنبال راهکار خود است.

انتهای پیام/ن

 

قانون هوای پاک قانون زندگی است شعار سال روز هوای پاک

برچسب ها: آلودگی هوا ، هوای پاک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.