رئیس اداره فناوری‌های مکانیزه سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه از آغاز دور جدید پلاک گذاری ماشین‌های خودگردان کشاورزی در استان خبر داد.

بیش از ۲۷ هزار و ۵۰۰ دستگاه تراکتور وجود دارد به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ خدادوست رئیس اداره فناوری‌های مکانیزه سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه  با بیان اینکه مرحله جدید پلاک گذاری ماشین‌های خودگردان کشاورزی مربوط به پلاک گذاری تراکتور و کمباین است گفت : در این مرحله ماشین‌های خودگردان کشاورزی تا سن ۲۵ سال پلاک خواهند شد، با پلاک گذاری، ماشین‌های کشاورزی هویت‌دار شده و شناسایی آن‌ها برای خدمات دهی از جمله تحویل سوخت تسریع خواهد شد و از سایر خدمات نیز بهره مند می‌گردند.

وی گفت: در حال حاضر ۸ هزار و ۵۰۰ ماشین خودگردان کشاورزی در استان پلاک دارند که در مرحله اول اجرای طرح موفق به دریافت پلاک شده اند.

خدادوست با بیان اینکه در استان بیش از ۲۷ هزار و ۵۰۰ دستگاه تراکتور وجود دارد، گفت: از این تعداد تراکتور ۱۱ هزار و ۱۳۴ تراکتور تا ۱۳ سال کارکرد و ۱۶ هزار و ۳۸۵ تراکتور نیز بیش از ۱۳ سال کارکرد دارند.

وی همچنین یادآور شد: در استان کرمانشاه ۳۳۰ دستگاه کمباین با ۱۳ سال کارکرد و ۲۴۰ کمباین نیز بالای ۱۳ سال کارکرد فعالیت دارند.

رئیس اداره فناوری‌های مکانیزه سازمان جهاد کشاورزی استان  افزود:  برای پلاک گذاری ماشین‌های کشاورزی کارشناسان نظام مهندسی با مراجعه به تراکتورداران و کمباین داران مدارک آن‌ها را برای تشکیل پرونده دریافت و بررسی کرده و توسط راهنمایی و رانندگی نیز بازدید شده ودر نهایت برای پلاک گذاری به پایانه پلاک گذاری فرستاده می‌شوند.

انتهای پیام/ز

 

 آغاز دور جدید پلاک گذاری ماشین‌های خودگردان کشاورزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.