زمین خوردن یک پیرمرد چینی در یکی از خیابان های چین و بی اعتنایی شاهدان عینی به این حادثه سر و صدایی زیادی به پا کرد.

ویدئوی زمین خوردن  یک پیرمرد در چین خبرساز شد + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که در آن یک پیرمرد چینی  در اثر حمله قلبی با موتورسیکلت در مقابل چشمان صدها نفر زمین می خورد و آنها بی اعتنا از کنار وی رد می‌شوند تبدیل به ویدئویی پر سرو صدا در چین شده است.  این ویدئو پیرمردی را نشان می دهد که در حالی که قصد دارد با موتور از میان جمعیت حاضر در یک بازار محلی در چین عبور کند ناگهان تعادل خود را از دست داده و بر زمین می افتد. در حالی که تعداد زیادی نظاره گر این صحنه بودند اما هیچ یک از آنها برای کمک به این پیرمرد اقدام نمی کنند.

 پس از گذشت 5 دقیقه در حالی که این پیرمرد هنوز روی زمین افتاده بود  یک دختر جوان به کمک وی شتافت و با انجام کمک های اولیه تلاش کرد جان او را نجات دهد. متاسفانه این پیرمرد پیش از رسیدن دختر جوان جانش را از دست داده بود و تلاش وی برای نجات جان پیرمرد بی نتیجه ماند. این دختر در حالی که از چشمانش اشک سرازیر می شد به آرامی از کنار جسد پیرمرد دور شد.

 انتشار این ویدئو در شبکه های اجتماعی در چین با واکنش های زیادی همراه بود. بسیاری از کاربران از اینکه انسانیت در این کشور در حال کمرنگ شدن است  ابراز تاسف کردند. برخی از کاربران در کامنت های خود تاکید کردند که شاید اگر یکی از شاهدان عینی بلافاصله به کمک این پیرمرد می شتافت، او اکنون زنده بود و در کنار همسر و فرزندانش حضور داشت.

 انتهای پیام/

 ویدئویی که در چین سر و صدای زیادی به پا کرد

برچسب ها: چین ، وحشتناک ترین ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۱ ۰۷ بهمن ۱۳۹۶
ماشاالله
آخرین اخبار