مدیرعامل باشگاه سایپا تهران گفت: باید تعامل بیشتری بین کمیته اخلاق و انضباطی با باشگاه‌ها به وجود آید تا اقدام‌های آن‌ها به نتیجه برسد.

رضا درویش در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره نظرش نسبت به عملکرد کمیته اخلاق و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بیان کرد: من چندان درگیر احکام این 2 کمیته نمی شوم اما اعتقاد دارم مسئولان کمیته اخلاق و کمیته انضباطی در حد توانشان نقش تاثیرگذاری در فوتبال ایران دارند. عملکرد این کمیته ها را مثبت ارزیابی می کنم اما در کل باید تعامل بیشتری بین باشگاه ها و بازیکنان با کمیته اخلاق و انضباطی به وجود آید. در واقع اگر آن ها به عنوان ارکان فوتبال ایران در یک راستا حرکت نکنند نمی توانند به نتیجه برسند.

او ادامه داد: با توجه به اینکه تخصصی ندارم نمی توانم به صورت دقیق درباره مباحث جزئی و حقوقی  فعالیت های کمیته انضباطی و اخلاق اظهارنظر کنم. با این حال هر زمانی مسئولان این 2 کمیته مکاتبه ای با باشگاه سایپا انجام داده اند سعی کرده ایم اوامر آن ها را انجام دهیم. با این وجود بیشتر از آنکه خودم با کمیته اخلاق و انضباطی ارتباط داشته باشم این موضوع را بخش حقوقی باشگاه سایپا واگذار کرده ام.

درویش درباره عملکرد باشگاه سایپا در نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر بیان کرد: طبق نظر علی دایی و دستیارانش با آلویس نانگ، مهرداد کفشگری و آرمان رمضانی به توافق رسیدیم و امیدوارم آن ها بتوانند در ترکیب سایپا تاثیرگذار باشند تا روند خوب تیممان در لیگ برتر تداوم یابد.

او درمورد آخرین وضعیت مذاکرات باشگاه سایپا با محمد قریشی، مدافع تیم خونه به خونه بابل گفت: قرارداد قریشی با خونه به خونه فسخ شده است و انتقال او به سایپا هم در مراحل نهایی به سر می برد. امیدوارم کادرفنی از عملکرد باشگاه در نقل و انتقالات راضی باشد و توانسته باشیم رضایت علی دایی را جلب کنیم.

درویش درباره برگزاری دیدار سایپا و تراکتورسازی در هفته بیستم لیگ برتر تصریح کرد: تراکتور تیم خوب و جوانی است که با وجود شایستگی های فراوان نتوانسته است در لیگ نتایج خوبی کسب کند. البته برای صعود به جمع پنج تیم اول جدول محکوم به برتری مقابل تراکتور سازی هستیم و به همین دلیل اعضای تیم تمام تلاششان را به کار گرفته اند تا سه امتیاز این بازی حساس را کسب کنیم.

مدیرعامل باشگاه سایپا درمورد موافقت این باشگاه برای انتقال محمد عباس زاده به نساجی مازندران گفت: با توجه به درخواست اهالی قائمشهر از محمد عباس زاده برای بازگشت او به این تیم، علی دایی هم براساس حرکتی اخلاق مدارانه با انتقال بهترین گلزن سایپا به نساجی موافقت کرد. البته این انتقال پس از ترمیم خط حمله سایپا با جذب نانگ و رمضانی محقق شد و خوشحالم که توانستیم به مردم این شهر فوتبال خیز خدمت کنیم.

انتهای پیام/

اظهارات مدیرعامل سایپا درباره عملکرد کمیته اخلاق و انضباطی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار