رئیس هیئت پارلمانی تونس گفت: امروز رژیم صهیونیستی بیش از گذشته رسوا شده و در مقابل فلسطینی‌ها بیشتر مورد حمایت کشورهای اسلامی قرار گرفتند.

امروز در مقابل رسوایی رژیم صهیونیستی، حمایت از فلسطینیان بیشتر شده استبه گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ خلیفه فیصل رئیس هیئت پارلمانی تونس در سیزدهمین کنفرانس مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی ضمن ابراز تاسف و تسلیت برای سانحه نفتکش سانچی گفت:‌ تصمیم نابخردانه رییس‌جمهور آمریکا درباره انتقال سفارت این کشور به قدس را محکوم کرده و اعلام می‌کنیم که این تصمیم تجاوز آشکار و زیر پا گذاشتن قوانین بین‌المللی و مقررات است و موجب تحریک احساسات مسلمانان در دنیا می‌شود.

وی با بیان اینکه قدس به عنوان اولین قبله مسلمانان برای آنها دارای اهمیت ویژه‌ای است، اظهار کرد: مردم فلسطین تاکنون قهرمانانه مقابل رژیم صهیونیستی ایستاده‌اند و از حقوق خود دفاع کرده‌اند.

فیصل ادامه داد: امروز نیز در برابر تصمیم نابخردانه و شرم‌آور آمریکا ایستاده و می‌دانند که کشورهای مسلمان از آنها پشتیبانی می‌کنند.

رئیس هیئت پارلمانی تونس تاکید کرد: امروز رژیم صهیونیستی بیش از گذشته رسوا شده و در مقابل فلسطینی‌ها بیشتر مورد حمایت کشورهای اسلامی قرار گرفتند.

فیصل بیان کرد: آمریکایی‌ها نشان دادند که به دنبال پیاده کردن نقشه‌های شوم اشغالگران صهیونیستی در اسرائیل هستند. ما از آزادگان جهان می‌خواهیم که در کنار مردم فلسطین بایستند.

وی گفت: باید از طریق دیپلماسی با اقدامات رژیم صهیونیستی مقابله شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: مجلس ، قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار