رئیس مرکز سنجش دانشگاه آزاد گفت: انتخاب رشته مرحله تکمیل ظرفیت کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد از فردا صبح آغاز می شود.

خبرنگار: جنیدی/فردا؛آغاز انتخاب رشته مرحله تکمیل ظرفیت کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزادامیر رضا شاهانی رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی در گفتگو با خبرنگارحوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛اظهار کرد: بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده ثبت نام برای  تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی ناپیوسته  دانشگاه آزاد اسلامی از صبح فردا آغاز  و تا ساعت 24 روز شنبه 14 بهمن ماه 96 ادامه پیدا می‌کند.

وی عنوان کرد: کلیه داوطلبان حاضر در جلسه آزمون سراسری در مقطع کارشناسی و یا داوطلبانی‌ که در مراحل قبلی انتخاب رشته دانشگاهی شرکت کردند از فردا صبح با مراجعه به سایت دانشگاه آزاد می‌توانند نسبت به انتخاب رشته خود در مقطع کارشناسی ناپیوسته اقدام کنند.

 شاهانی یادآور شد: داوطلبان در  مرحله تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد، مجاز هستند حداکثر  20 کد رشته محل را  انتخاب کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بنده خدا
۱۸:۵۱ ۲۷ دی ۱۳۹۶
متاسفانه دانشگاه ازاد با ثبت نام افرادی که در ادارات و کارخانه ها و شرکتهای دولتی مشغول کار هستند ضربه سختی را به کیفیت دولت و در نتیجه جامعه می زند این افراد در کلاسها به علت مشغله کاری شرکت نمی کنند سپس با اساتید رابطه بر قرار کرده و نمرات بالا فارغ التحصیل می شوند و در دولت با گرفتن شغلهای بالاتر ضربه سختی را به جامعه می زنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۹ ۲۷ دی ۱۳۹۶
ثبت نام تا کی ادامه داره
آخرین اخبار