رئیس شورای اسلامی شهر آبادان از وجود یک هزار و ۵۰۰ نیروی مازاد در شهرداری آبادان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛حسن کمری رئیس شورای اسلامی شهر آبادان گفت: یکی از معضلات اصلی شهرداری آبادان کثرت نیروی انسانی است و این واقعیتی است که نیروی انسانی شهرداری آبادان به طور نامتعارفی بالاست تا جایی که تمامی وصولی شهرداری در هر ماه به اندازه پرداختی حقوق و بیمه کارکنان هم نمی شود.

 وی افزود: یک شهرداری درجه ۱۱ مانند آبادان حداکثر یک هزار نیرو در ابعاد، رسته ها و رده های مختلف بایستی داشته باشد و این در حالی است که در زمان حاضر شهرداری حدود دو هزار نیروی حقوق بگیر(مستقیم) و حدود ۵۰۰ نفر نیروی پیمانکاری دارد .

 کمری گفت: برای کمک به این مسئله به دنبال بازنشسته کردن نیروهای چهار درصدی هستیم تا با انجام آن قدری به اوضاع مالی شهرداری کمک شود.

 رئیس شورای اسلامی شهر آبادان افزود: اگر بتوانیم حدود ۳۷۰ نیروی چهار درصدی را بازنشسته کنیم بدان معناست که به طور ماهانه پرداختی مان یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان کمتر می شود .

 کمری با بیان اینکه به منابع درآمدی بهتری نیاز داریم، گفت: شاید تفاهم نامه هایی را نیز که با اعتبارات عمرانی و سازمانی منطقه آزاد اروند در حال اجرای آنها هستیم بتواند قدری به پرداخت حقوق کارکنان شهرداری کمک کند.

 وی با اشاره به اینکه ۲۷ میلیارد تومان برای بازنشسته کردن ۳۷۰ نیروی چهار درصدی نیاز داریم، افزود: کل بدهی شهرداری به سازمان تامین اجتماعی حدود ۶۰ میلیارد تومان است که ۲۷ میلیارد آن مربوط به چهار درصدی هاست که برای آن نیاز به تامین منابع مالی جدید داریم.

 کمری گفت: در صدد گرفتن وام از بانک‌ها هستیم که اگر این اتفاق بیفتد حتی اگر ماهانه یک میلیارد تومان هم قسط بدهیم باز هم سود کرده‌ایم.

 انتهای پیام/د

نیروی مازاد در شهرداری آبادان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.