سرهنگ ابوالفضل طهماسبی به عنوان جانشین فرمانده سپاه استان زنجان و سرهنگ محسن سهندی به عنوان فرمانده سپاه ناحیه زنجان، معرفی شدند.

به گزارش خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ در این آیین تکریم و تودیع که روز چهارشنبه در حسینیه فاطمه الزهرا (س) سپاه استان زنجان و با حضور شماری از بسیجیان، فرماندهان پایگاه‌های مقاومت و تعدادی از مسئولان نظامی و انتظامی این استان برگزار شد، ابوالفضل طهماسبی که پیش از این به عنوان فرمانده سپاه ناحیه زنجان بود به عنوان جانشین فرمانده سپاه استان زنجان معرفی شد.
محسن سهندی نیز که پیش از این معاون طرح و برنامه و معاون اجرایی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان را بر عهده داشت به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه زنجان معرفی شد.
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه زنجان گفت: مسئولان و مدیران باید در راستای خدمت به مردم، انقلاب و نظام، تلاش وافری داشته باشند.
حجت الاسلام نجم الدین فتحی، با بیان اینکه همه ما مسلمان و مومن هستیم پس باید مدیران هم مومن و مسلمان باشند، افزود: ویژگی‌های دین مبین اسلام بسیار فراوان است که باید این ویژگی‌ها در سرلوحه کار‌ها قرار گیرد.
انتهای پیام/ر


مراسم تودیع و معارفه در حسینیه فاطمه الزهرا (س) سپاه استان زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.