نماینده مردم مبارکه طی تذکری از وزیر نفت خواستار توضیحاتی درباره اختلاس میلیاردی در این وزارتخانه شد.

زنگنه باید درباره اختلاس میلیاردی در وزارت نفت به مردم توضیح دهدبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ زهرا سعیدی نماینده مردم مبارکه طی تذکر شفاهی در صحن علنی امروز چهارشنبه (27 دی ماه)  ضمن گلایه از خشکی زاینده‌رود گفت: طرح احیای زاینده رود باید هر چه زودتر محقق شود.

نماینده مردم مبارکه همچنین در تذکری خطاب به وزیر نفت اظهار کرد: تمامی نهادهای ذیربط باید تلاش کنند تا ابعاد حادثه دردناک نفتکش سانچی برای من مشخص شود و وزیرنفت باید کمک کاری در این وزارتخانه را بر عهده بگیرد نه اینکه از زیر بار آن شانه خالی کند.

وی ادامه داد: در این چند روز وقوع حادثه خبری از وزیر نفت نبود، آقای زنگنه کجاست که درباره این اتفاق توضیح دهد.

سعیدی با بیان اینکه وزیر نفت باید درباره اختلاس صورت گرفته در بدنه این وزارتخانه به مردم توضیح دهد، بیان کرد: وزیر باید توضیح دهد که آیا این موضوع مطرح شده در رسانه‌ها صحیح بوده، چگونه می‌شود که چنین اختلاسی در این وزارتخانه رخ دهد و وزیر توضیح شفافی به مردم ندهد.

نماینده مردم مبارکه تریح کرد: وزارت نفت در کوچکترین ملاحظات و مسائل می‌گوید پول ندارد و مواد مورد نیاز پلی‌اکلیل را از پالایشگاه علیرغم مذاکرات اختصاص نمی‌دهد، چگونه می‌شود که مدیری در این وزارتخانه تا این سقف اختلاس می‌کند.

این نماینده مردم درمجلس دهم در تذکری به وزیر آموزش و پرورش یادآور شد: نمی‌توان با این روش سیستم وزارت آموزش و پرورش را هدایت کرد و وزیر باید برای انتخاب افراد در حوزه وزارت آموزش و پرورش تصمیم‌گیری جدی کند.

وی افزود: می‌گویند نماینده در کار اجرایی دخالت می‌کند،دو سال است که آموزش و پرورش مبارکه معاون ندارد و یک رئیس گذاشته که 6 شهر پرجمعیت را باید اداره کند؛اما برای انتخاب معاون پاسخی داده نمی‌شود.

عضوکمیسیون انرژی اقتصادی مجلس خواستار رسیدگی به وضعیت معیشتی فرهنگیان شد و گفت: امیدوارم توصیه‌های مقام معظم رهبری در اجلاس مجالس کشورهای اسلامی مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۷ ۰۴ بهمن ۱۳۹۶
حکم بابک زنجانی رو زودتر اجرا کنید همینطور بقایی رو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۴ ۰۴ بهمن ۱۳۹۶
چرا به پرونده اختلاس گران وزمین خواران رسیدگی نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۰:۲۸ ۰۲ بهمن ۱۳۹۶
با اختلاس گران مبارزه کنید و یارانه ها رو قطع نکنید
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۴:۰۸ ۳۰ دی ۱۳۹۶
عرض تسلیت به خانواده های داغدار نفتکش . ایرانم تسلیت میگم
Iran (Islamic Republic of)
شیرین قایممقامی
۰۰:۴۶ ۳۰ دی ۱۳۹۶
آیا جناب آقای زنکنه بعنوان وزیر نفت مسولیتی در این مورد ندارند؟چرا مجلس از آقای زنگنه بطور علنی توصیح نمی خواهد که این کارمند ساده چطور اینقدر پول یعنی لا اقل 100میلیارد در اختیارش نوده که براحتی بردارد و از مرز خارخ شود.هم امیداست نام این فرد اعلام گردد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۴ ۲۸ دی ۱۳۹۶
خواهشا یک گزارش در خصوص نفکش سانچی ارائه بدهید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۳ ۲۷ دی ۱۳۹۶
چرا نمایندگان محترم مردم از وزیر محترم نفت نمیپرسند که چرا کارگران پیمانکاری شرکت مناطق نفتخیز جنوب که 5 تا 20 سال سابقه کار سخت نوبتکاری در کارخانجات بهره برداری و تقویت فشار گاز درگرمای بالای 50درجه وهوای غبار آلود و هوای آلوده ناشی از گازهای کارخانه در اهواز کار می کنند تا کنون استخدام نشدند و تامین شغلی ندارند وآنها با حقوق اندک در مقایسه با کارکنان به سختی زندگی می کنند ولی پیمانکاران نیروی انسانی دارا بهترین زندگی هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۷ ۲۷ دی ۱۳۹۶
مردم منتظرند هر چه زودتر بهتر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۷ ۲۷ دی ۱۳۹۶
کی این توضیحات ارائه میشه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۵ ۲۷ دی ۱۳۹۶
واقعا جای تاسفه
آخرین اخبار