دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر گفت: بر اساس ابلاغ وزیر ورزش و جوانان به استان‌ها، تمام اماکن ورزشی در روستاها و شهرهای استان بوشهر به صورت رایگان در اختیار دانش آموزان و دانشجویان قرار می‌گیرد.

اماکن ورزشی استان بوشهر به صورت رایگان در اختیار دانش‌آموزان و دانشجویان قرار می‌گیردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ارسطو ترکمان منش ظهر امروز در نشست مشترک کارگروه تخصصی اجتماعی، فرهنگی و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر با اشاره به اینکه سازمان‌های مردم نهاد نقش مهم و تاثیرگذاری در عرصه مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری از اعتیاد دارند اظهار داشت: استفاده از ظرفیت‌های سازمانهای مردم نهاد در اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر در اولویت برنامه‌ها قرار دارد.

وی با بیان اینکه تهدید اصلی در عرصه مواد مخدر قشر نوجوان و جوان است از اجرای  طرح آگاه سازی خبرداد و بیان کرد:  برگزاری کارگاه‌های آموزشی پیشگیری از اعتیاد علاوه در دانشگاه‌ها و مدارس شهرها در  نقاط روستایی و عشایری استان بوشهر برگزار می‌شود.

ترکمان منش توانمندسازی، سازمان‌های مردم نهاد در عرصه مبارزه با مواد مخدر را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: از توان و ظرفیت‌های مردمی در همه عرصه‌ها برای مبارزه با مواد مخدر استفاده می‌شود که سمن‌ها در اولویت قرار دارد.

وی از اعزام 5 نفر از نمایندگان سمن‌های فرهنگی پیشگیری به کارگاه آموزشی منطقه‌ای خبرداد و تصریح کرد:نمایندگان سمن‌های پیشگیری  از اعتیاد و کارشناس مربوطه به استان چهارمحال و بختیاری برای شرکت در کارگاه آموزشی منطقه‌ای با موضوع اشتغالزایی اعزام شد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر با اشاره به اعزام 25 نفر از سمن‌های فعال این استان در حوزه‌های پیشگیری از اعتیاد و صیانت از بهبودیافتگان به استان فارس گفت: این سمن‌ها به منظور شرکت در همایش منطقه‌ای گفتمان سازی اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر با رویکرد توسعه گردشگری و صنایع دستی اعزام شده‌اند.

ترکمان‌منش افزود:  هفته آینده پنج نفر از نمایندگان سمن‌های فرهنگی پیشگیری از اعتیاد  استان بوشهر برای شرکت در کارگاه آموزشی به استان هرمزگان اعزام می‌شوند.

وی از توسعه مراکز درمانی استان بوشهر برای بهبود معتادان خبرداد و تصریح کرد: راه اندازی دو کمپ مردان در شهرهای چغادک و شبانکاره برای بهبود معتادان از برنامه‌های اجرا  شده است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر با تاکید بر توجه به اشتغال بهبودیافتگان از اعتیاد گفت: برای فراهم شدن اشتغال بهبودیافتگان از اعتیاد تفاهم‌نامه حرفه‌آموزی با آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر منعقد شد.

ترکمان‌منش از قرار گرفتن اماکن ورزشی استان بوشهر در اختیار دانش آموزان و دانشجویان خبرداد و  گفت: بر اساس ابلاغ وزیر ورزش و جوانان به استان‌ها، تمام اماکن ورزشی در روستاها و شهرهای استان بوشهر به صورت رایگان در اختیار دانش آموزان و دانشجویان قرار می‌گیرد.

وی بیان کرد: با توجه به وضعیت مناسب آب و هوایی تا پایان امسال همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در یکی از شهرهای پرجمعیت استان بوشهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م

اماکن ورزشی در اختیار دانش‌آموزان و دانشجویان قرار می‌گیرد

برچسب ها: اشتغال ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.