فرماندار ملایر از فعالیت جوانان در 20 سمن شهرستان خبر داد.

فعالیت 20 سمن در شهرستان ملایر به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛عبدالعظیم رضایی ، فرماندار ملایر گفت: تاکنون 23 موسسه مردم نهاد به صورت رسمی و قانونی در ملایر ایجاد شده که تنها 12 مورد آنها فعال بوده اند.

وی با بیان اینکه 35 موسسه نیز ثبت نام کرده اند و متقاضی فعالیت در حوزه های مختلف هستند؛ اظهار کرد: امروز 20 موسسه و سمن فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کردند.

وی با تاکید بر اینکه از این ظرفیت بزرگ اجتماعی باید برای حل مشکلات و ارتقای ظرفیت فرهنگی و اجتماعی استفاده کنیم، افزود: سمن های جدید در حوزه جوانان، آسیب های اجتماعی، مواد مخدر، گردشگری، فرهنگی، محیط زیست و حوزه های هنری فعالیت می کنند که این فعالیت ها باید موجب هم افزایی بیشتر و تشویق افراد شود.

رضایی با بیان اینکه این ظرفیت هم اکنون در ملایر مهیا است، اظهار کرد: یکی از ویژگی های بارز سمن ها تخصصی بودن و غیر سیاسی بودن آنها است که با علاقه و انگیزه باید بتوانند گام های موثری بردارند.

وی ادامه داد: از سال 92 تاکنون  در استان همدان ، تعداد سمن ها از 12 مورد به 110 مورد تا پایان سال جاری خواهد رسید.

فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه جوانان یک سوم جمعیت استان را تشکیل داده اند، افزود: تاکنون 2 هزار و 600 میلیارد ریال تسهیلات به 26 هزار جوان در استان همدان پرداخت شده که رشدی 30 درصدی داشته است.

انتهای پیام/افعالیت 20 سمن در شهرستان ملایر

رشد 30 درصدی تسهیلات به جوانان استان همدان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار