یارانه دی ماه امشب به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛**هشتاد و سومین مرحله یارانه نقدی ساعت ۲۴ امشب، ۲۶ دیماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود. مبلغ یارانه نقدی کماکان ۴۵۵۰۰ تومان است .

  **امسال 186 زندانی جرایم غیرعمد در استان آزاد شدند.

رئیس ستاد دیه خوزستان گفت: در حال حاضر 325 زندانی جرائم غیرعمد در زندان‌های استان وجود دارد که مجموع بدهی این افراد حدود 25 میلیارد تومان است.

  **معاون پژوهشی ، برنامه ریزی و سنجش مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گفت: کارآفرینان و دارندگان گواهی نامه معتبر مهارت فنی و شغلی ، تا سقف حداکثر یک میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند.

 ** سازمان منابع طبیعی خوزستان راه حل نهایی برای کاهش اثرات گرد و خاک را مرطوب سازی عرصه های طبیعی دانست و گفت: ایجاد پوشش گیاهی سبب حفظ خاک و در نتیجه کاهش طوفان های گرد و خاک می شود.

  **مدیرکل مهندسی سواحل و بنادر سازمان بنادر و دریانوردی کشور 25 درصد توزیع سازه های دریایی در خوزستان را مجاز و 75 درصد را غیرمجاز برشمرد.

 ** و مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان از ارسال هفتمین محموله کمک‌های مردمی خوزستان به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه خبر داد و گفت: این محموله شامل پتو، چادر ، بخاری، مواد غذایی، مواد شوینده و اسباب‌بازی کودکان است.

 انتهای پیام/د

خبرهای کوتاه سه شنبه

برچسب ها: اخبار کوتاه ، یارانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.