پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد با هدف معرفی محصول کود گوگرد بنتونیتی به کشاورزان در نمایشگاه تخصصی کشاورزی زنجان شرکت کرد.

معرفی محصول گوگرد پالایشگاه هاشمی نژاد سرخس در نمایشگاه تخصصی داخلیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ هادی مهاجر کارشناس روابط عمومی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد در مصاحبه با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان گفت: این نمایشگاه با هدف ایجاد بستر مناسب برای معرفی شرکت های توانمند، تولیدات شرکت ها، معرفی تخصص و توانمندی های بخش کشاورزی، ایجاد ارتباط و تعامل دو سویه میان تولیدکنندگان، صادرکنندگان، وارد کنندگان، اتحادیه ها و تعاونی های بخش کشاورزی برگزار شد.


وی افزود: این مجتمع گازی در کنار رسالت اصلی خود مبنی بر تامین گاز مشترکین شمال و شمال شرق کشور، محصولات جانبی همچون گوگرد را تولید می نماید و در حال حاضر به عنوان بزرگترین تولید کننده گوگرد در کشور بشمار میرود و روزانه بیش از دو هزار تن گوگرد در این مجتمع تولید میشود.

وی در زمینه تولید کود گوگرد بنتونیتی این پالایشگاه گفت: کود گوگرد بنتونیتی با بکاربردن در خاک به مروز زمان رطوبت خاک را جذب کرده و باعث سهولت جذب ذرات گوگرد توسط مولکول های خاک می شود بدین ترتیب نیاز گیاه به گوگرد تامین تامین و PH خاک های قلیایی اصلاح می شود.

مهاجر ادامه داد: کود گوگرد بنتونیتی تولیدی این شرکت، از کیفیت بسیار مطلوبی برای مصرف در بخش کشاورزی برخوردار بوده که با توجه به شکل فرآوری و فرآینده نحوه تولید، متمایز از نمونه های فعلی موجود در بازار می باشد.

کارشناس روابط عمومی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد گفت : بر اساس نتایج میدانی بدست آمده از گزارش موسسه تحقیقات خاک و آب وزارت جهاد کشاورزی، تاثیر بکارگیری کود بنتونیتی این شرکت بر محصولات کشاورزی بسیار چشمگیر بوده است.

گفتنی است در حاشیه برگزاری این نمایشگاه، کارگاه های آموزشی و پنل های تخصصی با موضوعات روز کشاورزی نیز برگزارشد .

انتهای پیام // م. ه

 

 

معرفی محصول گوگرد پالایشگاه هاشمی نژاد

برچسب ها: گاز ، اقتصاد مقاومتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.