کانون بازنشستگان تامین اجتماعی شهرستان اردکان راه اندازی شد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ هادی مقیمی فرماندار اردکان گفت : کانون محلی برای برنامه ریزی و ساماندهی امور بازنشستگان می باشد و تشکل ها می توانند به خوبی برنامه ریزی برای گروه های هدف خود داشته باشند.

 مقیمی افزود : بر اساس سوء مدیریت گذشته در تأمین اجتماعی بخش زیادی از سرمایه های این سازمان از دست رفته است و با توجه به مشکلات اقتصادی دولت امیدواریم با درایت و تدبیر این مسایل برطرف شود.

وی با بیان اینکه بازنشستگان شریفترین اقشار جامعه هستندگفت: بازنشستگان زیرا سرمایه عمر خود را برای تولید و رونق اقتصاد کشور گذاشته اند ولی با توجه به مشکلات ساختاری کشور دغدغه های آنها تمام شدنی نیست.

مقیمی اظهارادامه داد : هدف کانون شناسایی مشکلات ، ظرفیت ها و توانمندی های بازنشستگان می باشد.

رئیس کانون بازنشستگان استان یزد گفت : توجه به بازنشستگان از سوی مسئولان یک وظیفه به شمار می رود و نباید منتی برای این قشر باشد.

ابوالقاسم میر حسینی افزود : اردکان کانون بازنشستگان نداشته اما با پیگیری های متعدد این کانون راه اندازی شد.

وی اظهار داشت : وظیفه کانون رسیدگی به امور رفاهی ، معیشتی ودرمانی بازنشستگان اردکان است .

وی تصریح کرد: خدمات این کانون شامل پرداخت وام دو میلیونی به سی نفر از مستمری بگیران ، برگزاری طرح کرامت رضوی و اعزام بازنشستگان به مشهد مقدس به صورت رایگان وبا هزینه سازمان تامین اجتماعی و رسیدگی به امور درمانی که بزرگترین مشکل امروز بازنشستگان استان یزد است، می باشد.

میر حسینی بیان داشت : شهرستان اردکان دارای 3هزار 398 بازنشسته است که تا به امروز 457 عضو کانون شده اند و 346 نفر بیمه تکمیلی شده اند و 24 نفر از بازنشستگان اردکانی به طرح کرامت رضوی اعزام شده اند .

کانون بازنشستگان و مستمری بگیران شهرستان اردکان ،در تاریخ 11/6/1396 در محل اداره تامین اجتماعی اردکان شروع به کار کرده و هم اکنون در کنار بلوار شهید بهشتی این شهرستان افتتاح شد.

انتهای پیام/ی

راه اندازی کانون بازنشستگان تامین اجتماعی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.