مدیر شبکه بهداشت و درمان خرمشهر گفت: کلینیک تخصصی شهید عسکری فر خرمشهر به صورت آزمایشی فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛فرشید بهشتی مدیر شبکه بهداشت و درمان خرمشهر گفت:برای احداث و تجهیز کلینیک تخصصی و فوق تخصصی شهید عسکری فر 77 میلیارد از محل اعتبارات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هزینه شده است.

وی افزود: قرار است آیین رسمی بهره برداری از این کلینیک با حضور یکی از مقامات ارشد وزارت بهداشت در آینده نزدیک انجام شود.

بهشتی گفت: این کلینیک با مساحت 2 هزار متر مربع دارای 25 اتاق پزشک و در 2 نوبت کاری صبح و عصر به مردم خرمشهر خدمات رسانی می کند.

وی افزود: برای ساخت این کلینیک تخصصی و فوق تخصصی 35 میلیارد ریال و برای خرید تجهیزات مورد نیاز 42 میلیارد ریال هزینه شده است.

بهشتی گفت:در کلینیک شهید عسکری فر خرمشهر بخش هایی نظیر سنجش تراکم استخوان، ماماگرافی، او.پی.جی( دستگاه عکس برداری پیشرفته فک و دندان) ، سونوگرافی، رادیولوژی، اندوسکوپی اکو و دستگاه های تست ورزش فراهم شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان خرمشهر افزود: هم اکنون 48 پزشک متخصص و فوق تخصص اعم از داخلی، مغز و اعصاب، ارتوپد، چشم، گوش، حلق و بینی، قلب، زنان و زایمان، روانپزشک، کلیه و مجاری ادراری، پوست و مو و گفتار درمانی در این کلینیک به مردم خرمشهر خدمات رسانی می کنند.

بهشتی گفت: با توجه به اینکه این کلینیک دارای تعرفه دولتی است، روزانه بین 350 تا 400 نفر برای معاینه به آن مراجعه می کنند.

وی افزود: سامانه نوبت دهی به صورت تلگرامی، تلفن گویا، سایت اینترنتی و دستگاه نوبت دهی در کلینیک شهیدعسکری فر مهیاست.

انتهای پیام /د

کلینیک تخصصی شهیدعسکری فر راه اندازی آزمایشی شد

برچسب ها: درمان ، بارداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.