رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی از ثبات نرخ مرغ در بازار خبر داد و گفت:قیمت هر کیلو مرغ آماده به طبخ در خرده فروشی 7 هزار و 300 تومان است.

ثبات نرخ مرغ در بازار/ نرخ واقعی هر کیلو مرغ 9 هزار تومانمحمد یوسفی رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی در گفتگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، از ثبات نرخ مرغ در بازار خبر داد و گفت: امروز نرخ هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری 4 هزار و 200 تومان، مرغ آماده به طبخ در کشتارگاه 6 هزار و 200 تومان، توزیع در غرفه های میادین میوه و تره بار 6 هزار و 550 و خرده فروشی 7 هزار و 300 تومان است.

وی افزایش عرضه و کاهش قدرت خرید خانوار در روزهای پایانی ماه را دلیل اصلی کاهش 200 تومانی قیمت مرغ نسبت به هفته گذشته دانست.

یوسفی قیمت مرغ در روزهای آتی را پیش بینی کرد و افزود: با توجه به روند کنونی عرضه و تقاضا پیش بینی می شود که قیمت مرغ تا اواسط ماه آینده نوسان چندانی دربازار نخواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه نرخ واقعی هر کیلو مرغ زنده 5 هزار و 500 و مرغ آماده به طبخ 8 هزار و 500 تا 9 هزار تومان است، بیان کرد: در چند ماه اخیر ستاد تنظیم بازار حداکثر نرخ هر کیلو مرغ در خرده فروشی ها را 7 هزار و 800 تومان اعلام کرد که با وجود افزایش قیمت نهاده ها، انجمن این نرخ را قبول ندارد.

رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی از کاهش قیمت نهاده ها در بازار خبر داد و گفت: در چند روز اخیر نرخ کنجاله سویا و ذرت مقدار ناچیزی در بازار کاهش یافت که  مدیرعامل جدید شرکت پشتیبانی امور دام قول تعادل قیمت نهاده ها در بازار را داده است و حال باید منتظر ماند و دید که روند بازار به کدام سمت و سو می رود.

این گزارش می افزاید: اکنون نرخ هر کیلو ران مرغ با کمر 6 هزار و 350، ران مرغ بدون کمر 7 هزار و 350، سینه با کتف 12 هزار و 500، سینه بدون کتف 13 هزار و 500 و فیله مرغ 15 هزار تومان است.

انتهای پیام/

آخرین تحولات بازار مرغ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار