نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در پیامی، سانحه ناگوار جان باختن کارکنان کشتی نفت‌کش سانچی را تسلیت گفت.

به گزارش گروه استان‎های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، در پیامی به شرح زیر، سانحه ناگوار جان باختن کارکنان کشتی نفت‌کش سانچی را تسلیت گفت:

«بسم الله الرّحمن الرّحیم
إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ راجِعُونَ
حادثه بسیار ناگوار و دلخراش کشتی نفت‌کش که منجر به جان‌باختن جمعی از عزیزانمان شد، همه ایرانیان و هموطنان را داغدار کرد.
این مصیبت ناگوار را اوّلاً به تمام خانواده‌هایی که با چشمانی اشکبار و دلی سوزان بار سنگین این ضایعه را تحمّل می‌کنند، تسلیت می‌گویم و ثانیاً به همه هموطنان که با مشارکت و همدردی خودشان در این غم بزرگ، آلام و درد‌های جانکاه صاحبان مصاب را کاهش دادند هم تسلیت گفته و هم تشکر می‌کنم.
این گونه حوادث وقتی مشارکت همگانی را همراه داشته باشد و خانواده‌های مصیبت دیده، همه چشمان را همراه خودشان اشکبار ببینند، به میزان بسیار قابل توجه، درد‌ها تسکین یافته و آرام خواهد شد.
اضافه بر آن که جان‌باختگان عزیزمان که در خدمت به کشور و مردم سختی‌های زیادی را تحمّل نموده و پایان عمر خود را با حادثه‌ای این چنین رقم زدند، صاحب حقی عظیم بر همه مردم هستند و این همدردی‌ها می‌تواند گوشه‌ای از حق بزرگ آن‌ها را ادا نماید.
برایشان غفران واسعه الهی و درجات ملکوتی از خداوند متعال مسألت داریم.
الّلهم اغفر لنا و لهم بجاه محمد و آله الطاهرین»
 
گفتنی است: کشتی نفتکش ایرانی سانچی شنبه هفته گذشته ١٦ دی ۹۶ در برخورد با یک فروند کشتی چینی در سواحل شرقی این کشور آتش گرفت و پس از ۹ روز، به صورت کامل غرق شد. در این نفت کش، ۳۲ خدمه شامل ۳۰ نفر ایرانی و دو بنگلادشی نیز حضور داشتند که همگی جان باختند.

انتهای پیام/م

جان‎باختگان سانحه سانچی، صاحب حقی عظیم بر مردم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار