مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: 39 سال از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی می گذرد و اگر بر طریق انصاف باشیم باید دستاوردهای عظیم نظام را خصوصا برای نسل های بعدی تشریح نماییم.

 باید دستاوردهای عظیم نظام را برای نسل های بعدی تشریح نماییمبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  ؛   مجید یزدان پناه مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه   گفت: ایران کشوری بزرگ است که به رغم اینکه در مرکز حادثه می باشد اما خوشبختانه جزء امن ترین کشورها است و این بدست نمی آید الا این که دلسوزان نظام شبانه روز برای امنیت و پیشرفت کشور در تلاش می باشند.

وی گفت: باید فرزندان و دانش آموزان را به گونه ای تربیت کنیم که با همه وجود به آرمان های کشور و انقلاب وفادار باشند و با افتخار دستاوردهای کشور در زمینه های مختلف را بر زبان و یا از طریق قلم جاری و ساری نمایند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تاکید کرد: اگر بتوانیم فرزندان و دانش آموزان را خوب، اساسی و اصولی تربیت کنیم و با آن ها به عدالت رفتار کنیم آن ها دچار دوگانگی شخصیت و تضاد رفتار نمی شوند و همین باعث می شود این تربیت نسبت به همه ارکان جامعه سرایت کند.

وی اصلی ترین کانون تربیت را مدرسه و خانواده دانست و افزود: بچه هایی ما از دو منبع الهام می گیرند، یکی خانه و دیگری مدرسه، بنابراین اگر این دو نهاد درست شود، آینده کشور اصلاح می شود و هیچ مشکلی بر آینده مترتب نخواهد بود.

انتهای پیام/ز

 

 

ایران جزء امن ترین کشورها است

برچسب ها: دفاع مقدس ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.