فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد گفت: جسد مردی 30 ساله که بخشی از سر و صورت او توسط جوندگان و حیوانات آسیب دیده بود کشف شد.

کشف جسد دریده شده در اسدآبادبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  اسماعیل جمشیدی افزود: اهالی یکی از روستاهی مجاور اسدآباد از وجود جسدی رها شده در این منطقه خبر می دهند که عوامل پلیس برای بررسی صحنه در محل حضور می یابد.

وی بیان کرد: طبق بررسی ماموران انتظامی بر اساس قرائن و شواهد به ویژه وضعیت جسد کشف شده، حدود هفت تا هشت روز از حضور این جسد در این محدوده گذشته است.

وی بیان کرد: ریزش برف و پوشیده شدن روی جسد موجب شده بود که کسی از حضور آن مطلع نشود ولی با گرم شدن هوا و آب شدن برف ها، جسد نمایان می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد بیان کرد: تحقیقات اولیه گویای این بود که قسمتی از سر و صورت و گردن این جسد توسط حیوانات جویده و دریده شده است.

جمشیدی اضافه کرد: مقرر شد با همکاری شورای اسلامی روستاها، در زمینه گزارش های ارائه شده درباره مفقود شدن افراد در 10 روز گذشته تحققاتی صورت گیرد.

وی گفت: پس از تحقیقات صورت گرفته خانواده جسد فاقد هویت مشخص شد و آنها پس از روئیت جسد آن را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی اسدآباد ادامه داد: پس از طی تشریفات قانونی جسد تحویل خانواده شد ولی تحقیق پلیس برای روشن شدن علت اصلی این مرگ مشکوک ادامه دارد.

وی اظهار کرد: اولیای این مرد 30 ساله تاکنون از کسی شکایتی نداشته اند با این وجود پرونده ای در دادسرا و انتظامی اسدآباد برای روشن شدن ابعاد این موضوع گشوده شده است.

انتهای پیام/ د

کشف جسد در اسدآباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بی نام
۰۸:۰۲ ۲۱ مرداد ۱۳۹۸
خدارحمتش کنه