ساخت‌وسازهای غیرمجاز در استان اردبیل 15 درصد کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، یوسف خدادادی معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل امروز در جلسه کمیته پیشگیری از تخلفات شهری اردبیل تصریح کرد: قبل از سال ۹۱ و در مدت سه سال سه هزار واحد غیر مجاز در حاشیه شهر های استان احداث شده است.

وی افزود: به دلیل تبعات ساخت و ساز غیر مجاز در سال ۹۱، کمیته پیشگیری از تخلفات شهری در استان تشکیل شد و توانستیم تعداد ساخت و ساز غیر مجاز را به ۲۰۵ مورد کاهش دهیم.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: در پنج سال اخیر تعداد ساخت و ساز غیر مجاز هر چند آمارهای دقیقی در اختیار نیست به ۲۰۵ مورد رسیده و کاهش مداوم آن در دستور کار است.

خدادادی در خصوص اینکه طرح تفضیلی و جامع شهری می تواند مانع ساخت و ساز غیر مجاز شود، ادامه داد: حتی با وجود اعمال دو طرح فرد مهاجر خارج از طرح ساخت و ساز خواهد داشت و ضروری است هم با کاهش مهاجرت و هم ممانعت از ساخت و ساز غیر مجاز از آسیب های آن کاست.

وی یکی دیگر از معضلات شهر اردبیل را دستفروشان سطح شهر دانست و افزود: ما با افزایش دستفروشان حتی دستفروشان غیر بومی مواجه هستیم.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گفت: متاسفانه طرح ساماندهی ابتر مانده و مردم و بازاریان ناراضی هستند.

خدادادی همچنین یکی از معضلات را پارکینگ خودروهای سنگین عنوان و افزود: با احداث پارکینگ انتظار می رود خودروهای سنگین به پارکینگ هدایت شوند.

 

انتهای پیام/ع

افزایش دستفروشان در سطح  استان اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.