رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: طرح تشکیل تیم های پایه را قبل از برانکو ارائه کردم و به همراه عبدی این تیم را ایجاد کردیم.

جعفر کاشانی رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برنامه 2 ساله برانکو و توجه به تیم های پایه اظهار کرد: طرح تشکیل تیم های پایه را 3 سال پیش  و قبل از برانکو به باشگاه ارائه کردم و با همکاری حسین عبدی تیم پایه پرسپولیس را ایجاد کردیم.

او ادامه داد: به نظرم از تجربیات برانکو باید در تیم های پایه استفاده و برنامه های این تیم ها زیر نظر او اجرا شود.

کاشانی بیان کرد: من به همراه عبدی تیم پایه پرسپولیس را 3 سال قبل تشکیل دادیم و 40،50 بازیکن با استعداد را انتخاب کردیم اما اکنون وضعیت این تیم مشخص نیست.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: پرسپولیس باید یک تیم پایه داشته باشد تا در زمان محرومیت نقل و انتقالاتی بتواند از بازیکنان جوان در تیم بزرگسال استفاده کند.20 بازیکن خوب از تیم های پایه باید زیر نظر برانکو آموزش ببینند تا در آینده کمک حال تیم باشند.

او درباره درخواست برانکو برای تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس اظهار کرد: به هر حال بازیکنان فعلی باید حفظ شوند تا برای فصل بعد با کمبود بازیکن مواجه نشویم. آرزوی هر بازیکنی است که در تیم بزرگ پرسپولیس بازی کند. همچنین بازیکنانی باید به تیم ما بپیوندند که شئونات اجتماعی را رعایت کنند.

رئیس هیئت مدیره پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: گرشاسبی پیگیر تمدید قرارداد بازیکنان فعلی است تا با کمبود بازیکن مواجه نشویم.

انتهای پیام/  

اظهارات کاشانی درباره وضعیت تیم پایه پرسپولیس 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار