استاندار خراسان جنوبی گفت: امسال با وجود تمامی مشکلات اقتصادی،۳۰ میلیارد تومان به سقف سهم تسهیلات این استان افزوده شده است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ مروج الشریعه،شب گذشته در جلسه ستاد راهبردی و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان که در شهرستان بشرویه برگزار شد،گفت: امسال با وجود تمامی مشکلات اقتصادی،۳۰ میلیارد تومان به سقف سهم تسهیلات این استان افزوده شده است.


وی با بیان اینکه اگر توجه به راه‌ها صورت نگیرد شهرستان ها از رونق افتاده و از اقتصاد دور خواهد ماند،افزود: فلسفه برگزاری جلسه در شهرستان ها اطلاع کامل مسئولان از عملکرد مدیران استانی و رصد امور توسط مدیران استانی در شهرستان ها است.


مروج الشریعه با بیان اینکه زیرساخت امنیتی برای تحقق اقتصاد مقاومتی،سرمایه گذاری داخلی و خارجی، بومی و غیربومی لازم است،افزود: اقتصاد مقاومتی تنها اجرای یک پروژه نیست بلکه یک نگاه کلی و رویه مدیریتی است.


وی گفت: کسانی می توانند به تحقق اقتصاد مقاومتی کمک کنند که تنها به دنبال خدمت رسانی به دور از درنظر داشتن خط سیاسی های مختلف باشند.


استاندارخراسان جنوبی با بیان اینکه گروه‌های سیاسی باید به رشد عقلی برسند و مسئولان و مدیران نیز در راستای ارائه خدمت به مردم باید از همه گروه های سیاسی مختلف بهره گیرند، افزود: کسانی که ازمشارکت گروه های سیاسی مختلف استفاده کرده، می توانند در زمینه جذب اعتبارات نیز سهمیه بیشتری داشته باشند.


دوبانده شدن محور بشرویه-طبس


مروج الشریعه گفت: در سال 97 از محل اعتبارات عمرانی دوبانده شدن مسیر بشرویه به سمت طبس را از بشرویه آغاز می شود.
وی افزود: از پتانسیل های این شهرستان که یک شهرکویری و دارای آفتاب بسیار است باید با استفاده از پنل های خورشیدی بهره گرفت.


مروج الشریعه با بیان اینکه ظرفیت های بسیاری در کشور وجود دارد که با بهره گیری از نیروی عقل می توان گام موثری در راستای رونق اشتغال، تولید و اقتصاد برداشت، افزود: در نظر داریم پایلوت اقتصاد مقاومتی استان را بشرویه قرار دهیم.


وی با اشاره به اینکه بانوان شهرستان بشرویه تلاش بسزایی در رونق اقتصاد، اشتغال و تولید دارند گفت: 9 صندوق مشاغل خرد روستایی در بشرویه متعلق به بانوان است.
انتهای پیام/ب

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار