مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: سهم کمیته امداد استان زنجان از محل منابع بانکی برای ایجاد اشتغال ۳۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ هدایت صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت:سهم کمیته امداد استان زنجان از محل منابع بانکی برای ایجاد اشتغال ۳۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان است، که در تلاش هستیم برای ۲ هزار و ۵۰۰ نفر صددرصد اعتبارات ابلاغی تا پایان امسال جذب شود.

 وی با اشاره به اینکه در ۹ ماهه امسال یک هزار و ۵۳۸ فرصت شغلی جدید برای خانوار‌های تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان با اعتباری افزون بر ۲۰ میلیارد و ۲۴۲ میلیون تومان در رشته شغلی مورد علاقه آن‌ها ایجاد شده است، افزود: ۹۵۵ شغل اشتغال پایدار از محل تسهیلات بانکی ۵۴۶ شغل از محل صندوق امداد ولایت و ۳۷ شغل نیز از محل صندوق کارآفرینی امید برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در ۹ ماهه امسال ایجاد شده است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: براساس ارزیابی انجام شده مجموع فرصت‌های شغلی ایجاد شده در ۹ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۳۸ درصد افزایش داشته است.
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان افزود:طرح‌های اشتغال ایجاد شده برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در رشته‌های دامداری، کشاورزی، خدمات صنفی، صنعتی و تولیدی با رویکرد اقتصاد مقاومتی و بیشتر در مناطق محروم و کم‌برخوردار استان بوده است.

صفری از شناسایی و معرفی یک هزار و ۶۵۴ مددجوی واجد شرایط ایجاد اشتغال به بانک‌های عامل در ۹ ماهه امسال خبر داد.
انتهای پیام/ر


افزایش ۱۳۸ درصدی فرصت‌های شغلی ایجاد شده در زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.