سخنگوی جبهه پیروان گفت: احزاب باید در مورد مسائل روز کشور گفت‌وگو داشته باشند، چرا که نظریه‌های جناح‌ها می‌تواند راهگشا باشد.

گفتگوی میان احزاب میتواند راهگشای مشکلات کشور باشدسیدکمال سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به لزوم گفتمان اصولگرایان و اصلاح‌طلبان در راستای حل مشکلات و اینکه دشمن نتواند از شرایط کشور سوء استفاده کند، اظهار کرد: گفت‌وگو، هنر سیاستمداران است و بدون آن هیچ‌یک از امور کشور اجرایی نمی‌شود، هرچند که بنده معتقدم جناح اصولگرا و اصلاح‌طلب هرکدام مرزبندی‌های خاص خود را دارند.

وی افزود: این دو جناح می‌توانند با یکدیگر درباره مفاهیمی مانند مسائل امنیتی، سیاست خارجی، منطقه‌ای، معیشتی و سیاست‌هایی که از جانب آمریکا به ایران تحمیل می‌شود، مذاکره داشته باشند.

سجادی تصریح کرد: امنیت ملی نیز از دیگر مسائلی است که هر دو جناح اصولگرا و اصلاح‌طلب بر آن اتفاق نظر دارند، لذا می‌توانند با حفظ مرزهای جناحی خود درباره این مسئله مشترک بحث و گفتگو داشته باشند.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری بیان کرد: مذاکره میان دو جناح سیاسی اصلی کشور علاوه بر اینکه برای مردم بسیار جالب است، می‌تواند به تقویت بدنه تحزب بینجامد.

وی ادامه داد: احزاب باید در مورد مسائل روز کشور مانند مشکلات معیشتی، تحقق اقتصاد مقاومتی بحث و گفت‌وگو داشته باشند، چرا که نظریه‌ها و انتقادهای هریک از دو جناح می‌تواند راهگشا باشد و از میان همین گفت‌وگوها روشنگری برای بهبود شرایط کشور ایجاد خواهد شد و بدیهی است که اگر مشکلات کشور حل شود، دیگر دشمنان نمی‌توانند سوءاستفاده کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار