با حضور جمعی از مدیران اجتماعی وامنیتی استان نشست مشترک فرمانداران وبخشداران جنوب وشرق استان به میزبانی کهنوج برگزارشد.

نشست فرمانداران جنوب وشرق استان در کهنوجبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استان کرمان در این نشست گفت:طبیعتا موضوع آسیب های اجتماعی به عنوان یکی از دغدغه‌های بزرگی که امروز برای مقام معظم رهبری وجود دارد و هم آسیبی که نظام ما را تهدید می‌کند در دستور کار سازمان اجتماعی کشور و دفاتر اجتماعی و استانداری‌ها قرار گرفته است.

وی افزود:تلاش خواهیم کرد تا گروه‌های مختلفی که در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی مسئولیت دارند را نسبت به اهمیت مسائل اجتماعی حساس نماییم که همگی بتوانیم در جهت کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی تلاش کنیم.


موسی پور تصریح کرد؛ تلاش می‌کنیم از تمام ظرفیت‌های شهرستان استان جهت آگاهی بخشی و آموزش گروه‌های مختلف جامعه برای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی کمک بگیریم.

همایی مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری استان کرمان ضمن ارائه وضعیت موجود امنیتی استان گفت:هدف اصلی این گونه نشست‌ها بررسی مسائل در حوضه‌های فرهنگی و اجتماعی مانند؛ خشونت و قتل که یکی از فاکتور‌های امنیتی می‌باشد است .

وی گفت:با آموزش و آگاهی مسئولین در این حوزه می‌توانیم آن‌ها را هماهنگ نماییم و بعد به جامعه‌ی هدف با استفاده از عوامل نفوذ در جامعه مانند افراد صاحب نظر، سران طوایف، مسئولین و رسانه‌ها منتقل کنیم که نتیجه‌ی آن کاهش خشونت، کاهش قتل و افزایش ضریب ایمنی و امنیت مردم می‌باشد.

انتهای پیام/ح

نشست فرمانداران جنوبی وشرقی استان به میزبانی کهنوج

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار