اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان اراک برآموزش پیشگیری از اعتیاد در مراکز آموزشی تاکید کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ در هفتمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان اراک اعضاء بر ارائه آموزش پیشگیری از اعتیاد در مراکز آموزشی اعم از دانشگاه‌ها و مدارس تاکیدکردند.

در این نشست مقرر شد با توجه به موضوع مواد مخدر و مهم بودن آموزش‌ها در حوزه پیشگیری از اعتیاد آموزش دانشجویان بخصوص دانشجویان جدیدالورود مورد توجه مسئولان دانشگاه‌ها قرار گیرد.

همچنین در موضوع امنیت پیرامونی مراکز آموزشی بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی به نیروی انتظامی مققر شد پلیس تا شعاع ۵۰۰ متری کلیه مراکز آموزشی را زیر پوشش قرار داده و بر این مراکز نظارت داشته باشند.

گزارشی فعالیت انجمن معتادان گمنام اراک و تاکید به همکاری دستگاه‌ها با این انجمن از دیگر مواردی بود که در این جلسه مطرح شد.

بختیاری فرماندار اراک هم در این جلسه گفت: برای مبارزه با مواد مخدر که از سوی مقام معظم رهبری بعنوان یکی از آسیب‌های اجتماعی به شمار می‌رود بایستی جامعه را نسبت به این موضوع حساس کرد.

بختیاری با اشاره اینکه ۷۰ درصد مواد مخدر کشور از طریق افغانستان که همسایه شرقی ماست تامین می‌شود افزود: این موضوع کار را برای مبارزه سخت‌تر کرده است.

بختیاری اضافه کرد: با توجه به تنوع و صنعتی شدن مواد مخدر باید در زمینه پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر گام‌های موثری برداشته شود.
انتهای پیام / ج


مصوبات جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان اراک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.