متهمان به قتل زن جوان کیاشهری شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ سرهنگ منوچهر محبوبی، فرمانده انتظامی شهرستان آستانه اشرفیه گفت: فاطمه محمدی خواه، زن 25 ساله اهل بندر کیاشهر به دعوت زنی 34 ساله به ویلایی در روستای چونچنان زیباکنار رفت.

وی افزود: پس از ساعتی در حالی که تلفن همراه وی خاموش بود و در دسترس نبود، یک ناشناس با پدرش تماس گرفت و در ازای آزادی دخترش تقاضای مبلغ بالایی پول کرد.

فرمانده انتظامی آستانه اشرفیه با بیان اینکه این خانواده سریعا پلیس را در جریان قرار دادند اما تماس آدم ربایان با این خانواده ادامه نیافت، افزود: ماموران پلیس آگاهی گیلان با انجام تحقیقات و عملیات های کارشناسی و با استفاده از تصاویر دوربین های مدار بسته اماکن مختلف موفق به شناسایی خودروی آدم رباها شدند و با تحقیقات پلیسی در روز جمعه زن 34 ساله و همدستش که مردی 30 ساله بود را دستگیر کردند.

سرهنگ محبوبی اظهار داشت: این 2 متهم پس از مدتی مقاومت و انکار آدم ربایی، بالاخره اعتراف کردند که ابتدا زن متهم با مقتول طرح دوستی ریخته و پس از مدتی رابطه این زن را با مردی 30 ساله برقرار کرده است.

 وی خاطرنشان کرد: این 2 نفر با جلب اعتماد مقتول یکشنبه قبل او را به ویلایی اجاره ای بردند و پس از تماس از خانواده اش تقاضای پول کردند، اما زمانی که متوجه شدند نمی توانند این پول را به دست آورند، برای پنهان ماندن ماجرا زن جوان را با شلیک یک گلوله به سرش کشتند و جسد زن جوان را در یک چاه 5 متری در مزرعه ای در اطراف کیاشهر انداختند.

فرمانده انتظامی آستانه اشرفیه با بیان اینکه با حضور ماموران انتظامی جسد این زن جوان از چاه بیرون کشیده شد، افزود: متهمان برای بازجویی های بیشتر راهی بازداشتگاه شدند.

 سرهنگ محبوبی تصریح کرد: مقتول که یک دختر 6 ساله داشت، چند ماه پیش از همسر خود جدا شده و ساکن رشت بود.

 

انتهای پیام/ع

 

قتل زنی جوان در کیاشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.