نمایش‌های صحنه‌ای «چشم‌های بسته از خواب»، «گامی در دوزخ گامی در بهشت» و «اگر شبی از شب‌های تهران مسافری...»‌ در نهمین روز جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان به روی صحنه رفت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان و به نقل از کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان، نمایش صحنه‌ای «چشم‌های بسته از خواب»، به نویسندگی محمد چرمشیر و کارگردانی مجتبی جدی با ژانر اجتماعی و مسائل مربوط به خانواده کار گروهی از کاشان در تماشاخانه ماه و نمایش «گامی در دوزخ گامی در بهشت» به نویسندگی مصطفی کولیوند و کارگردانی مرتضی جلالی با ژانر اجتماعی کارگروهی از قم در سالن مهرگان و «اگر شبی از شب‌های تهران مسافری...» با ژانر اجتماعی در قالب کارگاه آموزشی ویژه هنرمندان تئاتر در خانه تئاتر برگزار شد.

همچنین نمایش خیابانی «همسایه‌داری» به نویسندگی و کارگردانی محسن بلوری در ندامتگاه، خانه سالمندان و فرهنگسرای مهر اجرا شد.

«کاسکت»،  «خروس»، «مجلس شاه کشی به روایت عکاس باشی» و  «گنهکاران به بهشت نمی‌روند» از جمله نمایش‌های خیابانی و صحنه‌ای در روز دهم سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر است که روز شنبه 23 دی‌ماه به روی صحنه رفت.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.