به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یکی از فروشگاه های اینترنتی برای مشتری خود محصول تاریخ گذشته ارسال کرده است؛ بر اساس فاکتورهای موجود و همچنین تاریخ تاریخ انقضا شکلات های سفارش داده شده مشخص می شود که این شکلات ها سه روز قبل از سفارش توسط مشتری تاریخ مصرفشان به اتمام رسیده است.
مشتری در تماس با فروشگاه اینترنتی بامیلو نیز راه به جایی نمی برد؛ اپراتور شرکت مذکور از مشتری خود می خواهد تا شکلات را پست کند وگرنه مشکل حل نخواهد شد.
مشتری پس از به نتیجه نرسیدن در تماس با اپراتور شرکت بامیلو، طی تماس باشگاه خبرنگاران جوان مدارک خود را جهت اطلاع رسانی ارسال کرد.
در ادامه تصاویری از تاریخ انقضای شکلات سفارش داده شده را مشاهده می کنید:
در ادامه صوت ارسال شده توسط مشتری را که با اپراتور صحبت می کند را خواهید شنید:
انتهای پیام/