مسئول موسسه قرآنی شهرستان بهار گفت: ما باید برای ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی خود به تبیین نظام تربیتی بپردازیم و به طور عملی و اجرایی دست به کار شویم.

تبیین نظام تربیتی لازمه ترویج فرهنگ ایرانی اسلامیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛جلسه کارگروه بانوان شهرستان بهار در سالن جلسات فرمانداری شهرستان بهار با حضور محسن مرادی پناه فرماندار بهار برگزار شد.

در این جلسه در مورد انواع آسیب‌های اجتماعی همچون تاثیر شبکه‌های مجازی و ماهواره‎ای بر بهداشت روانی خانواده‌ها و عوامل خیانت در خانواد‌ها بحث و تبادل نظر شد و بر اجرایی کردن نظریات در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی تاکید شد.

مسئول موسسه قرآنی بهار در این جلسه ضمن تقدیر از ارائه مقالاتی در زمینه آسیب‌های اجتماعی در حوزه زنان اظهار داشت: خانواده، مدرسه، رسانه و نهادهای اجتماعی بسترهایی هستند که می‌توانند در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی به آن توجه کرد.

حجت الاسلام کشوری با بیان اینکه این امر نیاز به پیوست فرهنگی بین ارگان‌ها و نهادهای مرتبط دارد، ابراز داشت: ما باید برای ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی خود به تبیین نظام تربیتی بپردازیم وبه طور عملی و اجرایی دست به کار شویم.

وی تصریح کرد: بزرگ‌ترین آفت کار ما گزارش کار است واینکه هدف نهایی ما در انجام بسیاری از فعالیت‌ها به طور خاص ارائه گزارش است، حال آنکه هدف باید انجام بهترین شکل کار باشد.

مسئول موسسه قرآنی بهار عنوان کرد: ما نظریه‌پرداز زیاد داریم اما اجرائیات ما ضعیف است و باید سعی کنیم اجرائیات را تقویت کرده و این نظریه‌ها را به متن جامعه ببریم.

در ادامه نیز زهرا بیرامی از کارشناسان فعال در حوزه علمیه خواهران بهار در این جلسه ضمن بیان خلاصه‌ای از مقاله خود با عنوان «راهکارهای بهداشت جسمی و روانی فرزندان در برخورد با فضای مجازی» پرداخت.

انتهای پیام/خ

 لازمه ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی تبیین نظام تربیتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.