با توجه شرایط موجود به نظر نمی‌رسد حداقل تا ۱۰ سال آینده شاهد حضور داور وسط لرستانی در لیگ برتر فوتبال باشیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ شمس الله خنجری گفت: با اقدامات صورت گرفته وضعیت داوری لرستان در رشته‌های فوتبال و فوتسال نسبت به ‌سال‌های گذشته پیشرفت قابل توجهی داشته است.

وی افزود: در حال حاضر شاهد حضور داوران لرستانی در لیگ برتر، لیگ یک و لیگ دوم فوتسال کشور هستیم.

رئیس کمیته داوران هیئت فوتبال لرستان گفت: داوران لرستانی در کلیه مسابقات فوتسال در رده‌های مختلف حضور داشته و قضاوت می‌کنند.

به حضور داوران لرستانی در لیگ برتر فوتبال کشور اشاره و عنوان کرد: در حال حاضر هیچ داوری از لرستان در لیگ برتر فوتبال ایران قضاوت نمی‌کند که یکی از مهمترین دلایل این موضوع نبود تیمی از لرستان در لیگ برتر فوتبال است که امیدواریم با توجه به تصمیماتی که اخیرا گرفته شده شاهد آن باشیم که داوران بر اساس شایستگی و بدون توجه به حضور تیمی از استان آنها در لیگ برتر ،بتوانند در سطح اول فوتبال ایران قضاوت داشته باشند.

خنجری افزود: کمک داورهای خوبی در استان لرستان داریم و قطعاً طی سال‌های آینده شاهد حضور کمک داوری از لرستان در لیگ برتر فوتبال خواهیم بود.

وی گفت: از علیرضا مرادی، مهدی معماری و آیت صادقی به عنوان گزینه‌های دارای شانس بالا برای قضاوت به عنوان کمک داور در لیگ برتر فوتبال در آینده می‌توان نام برد.

رئیس کمیته داوران هیئت فوتبال استان لرستان گفت: با توجه به شرایط موجود به نظر نمی‌رسد تا ۱۰ سال آینده شاهد حضور داور وسط لرستانی در لیگ برتر فوتبال ایران باشیم.

خنجری بیان داشت: به منظور افزایش دانش داوران لرستانی کلاس‌های دانش افزایی با حضور چهر‌ه‌های مطرح کشوری در لرستان برگزار می شود که در همین راستا هفته گذشته کلاس دانش افزایی داوران در بروجرد برگزار شد.

انتهای پیام/د

حضور داور وسط لرستانی در لیگ برتر فوتبال تا ۱۰ سال آینده دور از ذهن است

برچسب ها: اخبار ورزشی ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.