امام جمعه آبادان خطاب به مسئولان گفت: مطالبات صادقانه مردم نباید بدون پاسخ بماند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛حجت الاسلام و المسلمین ابراهمی پور امام جمعه آبادان در خطبه های نمازجمعه مسئولیت مدیران کشور برای پاسخگویی به مطالبات مردمی را مهم برشمرد و گفت:مطالبات صادقانه مردم نباید بدون پاسخ بماند.

وی تفاهم نامه سازمان منطقه آزاد اروند و شهرداری آبادان و اختصاص اعتبار برای رفع مشکلات مناطق حاشیه آبادان را قابل تقدیر خواند و افزود: این مشکلات سال ها مردم این مناطق را آزار داده و این اعتبارات با نظارت مردم میتواند به نتایج خوبی برسد.

او از شورای شهر و شهردار آبادان نیز خواست در این موضوع جدیت نشان دهند و مشکلات مردم را برطرف کنند.

خطیب جمعه آبادان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری گفت:دشمن به دنبال این بود همه آنهایی که آمدند و به وضعیت اقتصادی اعتراض داشتند را مخالف نظام قلمداد کرده و به حرکت مردم جهت گیری خود را دهند.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی پور در ادامه افزود: اما مردم به خوبی و سرعت تشخیص دادند که میان مطالبات صادقانه و به حق و حرکت وحشیانه و تخریب گرایانه تفاوت وجود دارد و با هوشمندی تلاش آنهایی که در صدد نبرد ملت علیه ملت بودند را ناکام گذاشتند و به همین سبب رهبر عزیز انقلاب فرمودند نه یکبار بلکه هزاران بار از مردم تشکر و قدر دانی میکنم.

او گفت: اتفاقات اخیر به همه ثابت کرد دشمنی دشمنان توهم نیست و مدیران ما نباید به دشمنان دل بسته و تصور کنند آنان به فکر حل مشکلات ما هستند.

انتهای پیام/د

مدیران درباره مطالبات مردم پاسخگو باشند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.