مسئول سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار گفت: با وجود تمام تلاش‌های دشمنان خارجی بار دیگر دسیسه‌های فتنه‌گران ناکام ماند و به مقصد نرسید.

دسیسه‌های فتنه‌گران بار دیگر ناکام ماند به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ علی مختاری معین ،مسئول سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار با اشاره به فتنه 88 اظهار داشت: یکی از چالش برانگیزترین رویدادها پس از انقلاب اسلامی انتخابات سال ۸۸ بود‌.

وی گفت: تقابل جریان‌های سیاسی در انتخابات سال ۸۸ به اندازه‌ای تند و مناقشه برانگیز بود که جو روانی جامعه را به شدت تحت تاثیر خود قرار داد.

مسئول سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار افزود: اسناد منتشره از سوی اندیشکده‌های غربی نشان دهنده اقدامات دشمنان برای براندازی جمهوری اسلامی بوده است.

وی با بیان اینکه دسیسه‌های فتنه‌گران باردیگر ناکام ماند، ابراز داشت: با وجود تمام تلاش‌های دشمنان خارجی بار دیگر دسیسه‌های فتنه‌گران ناکام ماند و به مقصد نرسید.

مختاری در ادامه به انقلاب‌های رنگی اشاره کرد و گفت: ماهیت انقلاب‌های رنگی ریشه خارجی دارند و نمونه بارز آن انقلاب‌های رنگی در کشورهای گرجستان، اوکراین و قرقیزستان با هدف تغییر نظام سیاسی و به قدرت رسیدن جریان‌های غربگرا در این کشور‌ها رسیده است.

وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران خطر جدی برای استکبار بوده و مانع بزرگی بر تحقق منافع و اهداف های نظام سلطه در منطقه خاورمیانه است و این از الطاف الهی بر قدرت روز افزون نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است.

وی عنوان کرد: تجربه چهار دهه خصومت آمریکا علیه ایران نشان می‌دهد که مردم ایران در مقابل هر تهدید خارجی در کنار هم ایستاده و به انقلاب و آرمان‎هایش پایبند هستند.

مسئول سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار تصریح کرد: امروز امنیت و قدرت و تسلط اطلاعاتی که ایران در دنیا دارد بی نظیر است.

وی یادآور شد: دشمنان همه امید خود را بر حوزه اقتصاد و زندگی و معیشت مردم متمرکز کرده‌اند و می‌خواهند برای زندگی مردم مشکل ایجاد کنند و راه مقابله چیزی جز بصیرت، روشنگری و وجود مدیران انقلابی با راهبری و هدایت مقام معظم رهبری در پیش بردن آرمان‌های انقلاب اسلامی نیست.

انتهای پیام/خ

ناکام ماندن دسیسه‌های فتنه‌گران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.