سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: در شهرآورد اصفهان علی کریمی کلیدی‌ترین بازیکن خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،زلاتکو کرانچار امروز در نشست خبری پیش از شهرآورد اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همیشه برای قلعه‌نویی و باشگاه ذوب‌آهن احترام قائل هستم و قلعه‌نویی پرافتخارترین مربی بعد از حرفه‌ای شدن لیگ برتر است و همیشه تیم‌های پائین جدول را بالا کشیده و تیم‌های بالای جدول را قهرمان کرده است.

وی تصریح کرد: امیدوارم فردا بازی خوبی داشته باشیم و پیروز شویم؛ علی کریمی کلیدی‌ترین بازیکن خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم ولی امیدوارم در ادامه در کمپ تیم‌ ملی با اعمالی که انجام می‌شود هرچه زودتر به تیم ما برسد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: این شرایط را برای ادون بازیکن ملی‌پوش آلبانیایی ما فراهم می‌کند که کیفیت خود را نشان دهد.

کرانچار در مورد شرایط رافائل مطرح کرد: به طور قطع مصدومیت‌های اخیربرای او مشکلاتی را به وجود آورد و بدون تعارف باید عرض کنم و در مسابقاتی که برای ما به میدان رفته است، اصلاً کیفیت خوبی نداشته است.

وی ادامه داد: این که خواسته‌های این بازیکن چه بوده است، تماماً به باشگاه مربوط است و این که این بازیکن باید از لیست خروج کند و یک بازیکن دیگر جایگزین او شود و با این موضوع من هم موافق هستم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد تقابل رشید مظاهری و ابراهیم عالما بیان کرد: یک دیدگاه ژورنالیستی مناسب است ولی از منظر فوتبالی کاملا متفاوت است؛ ظرف سه مسابقه دروازه‌بانی که جذب کرده‌ایم خوب عمل کرده است ولی همه را نمی‌توان به ابراهیم عالما نسبت داد و دفاع تیمی ما هم در این موضوع تاثیرگذار بوده است.

کرانچار افزود: از همین رو با یک میل رو به جلو حرکت خواهیم کرد و بازی مالکانه‌‌ای را در بازی فردا داشته و امیدوارم بتوانیم در کسب نتیجه هم موفق باشیم.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.