سرپرست هیأت شمشیربازی استان اردبیل گفت: شمشیربازان استان اردبیل طی سالجاری 19 مدال رنگارنگ کشوری را کسب کرده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، هادی صباغی، سرپرست هیأت شمشیربازی استان اردبیل در طی سال جاری به کسب 19 مدال شمشیربازان اردبیلی در مسابقات کشوری اشاره کرد و افزود: دعوت شدن بیش از 30 شمشیرباز اردبیلی به اردوهای مختلف ملی نشانگر توان و استعداد بالای موجود در این رشته ورزشی است.

وی تصریح کرد: به منظور بها دادن بیشتر به بازیکنان بومی و محدودیت منابع مالی، در سال جاری در مسابقات لیگ برتر شمشمیربازی از بازیکنان اردبیلی بهره بردیم و با وجود اعتماد به بازیکنان جوان، تا بدین مرحله از مسابقات نتایج بسیار خوبی را کسب کردیم.

صباغی توضیح داد: تمامی تلاش کادر فنی و بازیکنان حاضر در لیگ برتر شمشیربازی، قرار گرفتن در بین سه تیم برتر مسابقات بوده و با پشتکار و استعدادهای موجود، دستیابی به این مهم امکان‌پذیر به نظر می‌رسد.

وی نبود درآمد پایدار را از جمله بزرگترین مشکلات هیأت‌های ورزشی عنوان کرد و گفت: بالا بودن قیمت تجهیزات و وسایل شمشیربازی مشکلی بزرگ برای این هیأت ورزشی بوده و امیدواریم با برطرف شدن مشکلات مالی، در تأمین ابزار و تجهیزات مورد نیاز ورزشکاران با مشکل خاصی روبرو نشویم.

انتهای پیام/ح

دعوت 30 شمشیرباز اردبیلی به اردوهای تیم ملی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.