نماینده مردم ایلام در مجلس گفت: هیچ مشکلی از نظر قطعی آب و برق در مناطق زلزله زده سومار وجود ندارد.

هیچ مشکل قطعی آب و برق در مناطق زلزله زده سومار وجود نداردامینی نماینده مردم ایلام  در مجلس شورای اسلامی در گفت‌ و گو با خبرنگار  حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره وضع رسیدگی به مردم ایلام با توجه به زلزله ای که صبح امروز به وقوع پیوست اظهار کرد: این زمین لرزه در منطقه‌ای مرزی بین ایلام و کرمانشاه رخ داده و چندین بار شهر ایوان در ایلام را تحت تاثیر قرار داده است اما خوشبختانه خسارت جانی‌ در پی نداشت.

وی ادامه داد: به دنبال این زمین لرزه خسارات مالی‌ را شاهد بودیم و ستاد مدیریت بحران استان در حال پیگیری شرایط است و آمادگی کامل داشته تا به وضع مردم رسیدگی کنند.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پیگیر وضع مردم در این حادثه هستیم، گفت:‌ استرس ناشی از این حادثه برای مردم ایلام وجود دارد اما ستاد مدیریت بحران نیروها را در آماده باش کامل قرار داده تا در مقابل هرگونه حادثه احتمالی و پس‌لرزه اقدامات لازم انجام شود.

امینی تصریح کرد: پیگیر گزارش زلزله هستیم و بررسی‌های لازم انجام می‌شود تا مردم با کمترین مشکل در مقابل این حادثه مواجه باشند.

نماینده مردم ایلام با بیان اینکه از همان نخستین ساعات وقوع زلزله ستاد مدیریت بحران تشکیل جلسه داده است، یادآور شد: مشکلی از نظر قطعی آب و برق و گاز وجود نداشته و سعی می‌کنیم تا حد ممکن روال عادی را برای مردم ایجاد کنیم.

انتهای پیام/

آماده باش ستاد مدیریت بحران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار