فرمانده انتظامی شهرستان جلفا گفت: ماموران در بازرسی از خودروهای مذکور مقادیری لوازم خانگی و لوازم بهداشتی و پوشاک خارجی فاقد اسناد مثبته گمرکی را کشف کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ یدالله جهان آرا فرمانده انتظامی شهرستان جلفا از توقیف 8 دستگاه خودرو وکشف مقادیری لوازم خانگی و لوازم بهداشتی وپوشاک قاچاق به ارزش یک میلیارد و 260 میلیون و700هزار ریال درمحورهای مواصلاتی این شهرستان خبر داد.

وی افزود: ماموران انتظامی در اجرای چند طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و تشدید اقدامات کنترلی ، مبارزه با ورود و خروج کالای قاچاق در محورهای مواصلاتی به 8 دستگاه خودرو به ظن حمل کالای قاچاق مشکوک و آنهارامتوقف کردند.

وی گفت: ماموران در بازرسی از خودروهای مذکور مقادیری لوازم خانگی و لوازم بهداشتی و پوشاک خارجی فاقد اسناد مثبته گمرکی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان جلفا با بیان اینکه تعداد 8نفر متهم در این رابطه دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند، افزود:کارشناسان ارزش محموله را یک میلیارد و 260 میلیون و 700هزار ریال اعلام کردند.

جهان آرا گفت: با اشاره به اینکه برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس این شهرستان قرار دارد، ازشهروندان خواست هر گونه اخبار و اطلاعات خود را با شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع و نیز تقدیر، پیشنهاد و انتقاد از عملکرد کارکنان نیروی انتظامی را با سامانه تلفنی (197) دفتر نظارت همگانی که به صورت شبانه روزی پاسخگوی آنها است در میان بگذارند.

 

انتهای پیام/ش

اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز درشهرستان جلفا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار