امام جمعه موقت تهران گفت: رشادت و از جان گذشتگی نیروی انتظامی و پلیس و اطلاعات توانست فتنه‌ها را خاموش کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛حجت‌الاسلام ابوالفضل صدیقی امام جمعه موقت تهران شامگاه چهارشنبه در جمع کارکنان نیروی انتظامی استان زنجان، از خدمات نیروی انتظامی در تأمین امنیت جامعه قدردانی کرد و افزود: پلیس ایران مقتدر بوده و برای دفاع از امنیت کشور شبانه‌روز می‌کند.

وی به اغتشاشات اخیر در سطح کشور طی روز‌های گذشته اشاره کرد و یاد آور شد: پلیس در مقابله با این اغتشاشات به خوبی عمل کرد و توانست این اغتشاش را خاموش کند و امنیت را در جامعه برقرار کرد.

امام‌جمعه موقت تهران با بیان اینکه پلیس در تأمین امنیت جامعه جهاد گونه تلاش می‌کند و جهاد در مقابل با فتنه وظیفه عمومی است، افزود: این رشادت و از جان گذشتگی نیروی انتظامی و پلیس و اطلاعات بود که توانست این فتنه‌ها را خاموش و خنثی کند.

صدیقی افزود: در خنثی شدن اغتشاش اخیر، بصیرت پررنگ‌ترین عامل در عدم تحقق توطئه‌های دشمنان نظام در قالب این فتنه بود.

وی بابیان اینکه بصیرت عنصر مهمی در امر دشمن‌شناسی است، ابراز کرد: مردم ایران در طول چهار دهه گذشته و با حضور به‌موقع خود درصحنه‌های مهم و حساس پشت رهبری و نظام بودند و هرگز اجازه ندادند دشمن به این خاک نفوذ کند.

امام‌جمعه موقت تهران گفت: دشمن در تمام مقتضیات زمانی درصدد ضربه زدن به‌نظام جمهوری اسلامی ایران بوده، ولی تاکنون موفق نبوده است و این نظام با رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری هرگز اقتدار و عزت خود را از دست نمی‌دهد.

انتهای پیام/ف

رشادت و از جان گذشتگی نیروی انتظامی و پلیس و اطلاعات فتنه‌ها را خنثی کرد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.