۵۹۰ مسکن در بافت های فرسوده مازندران امسال نوسازی شده است.

نوسازی مسکن در بافت های فرسوده مازندرانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، عبدالله بهادری مدیرکل راه و شهرسازی مازندران در حاشیه بازدید از بافت های فرسوده ساری با بیان اینکه چهار هزار و ۸۰۰ هکتار بافت فرسوده در مازندران وجود دارد گفت: امسال ۵۹۰ واحد نوسازی شده است.

وی افزود: حدود هزار و ۱۰۰ هکتار سکونتگاه غیر رسمی مصوب در شهرهای  استان ، خواستار توجه بیشتر مدیران شهری و استانی به مقوله خطیر و مهم ساماندهی و توانمند سازی محلات هدف شد.

بهادری گفت: بر اساس سیاست های ابلاغی ، این اداره کل از محل منابع شرکت مادرتخصصی عمران و بهسازی شهری ایران، توانسته است طرح های مختلفی را در سطح محلات هدف با رقم اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال در زمینه توانمند سازی سکونتگاه های غیر رسمی ، ساماندهی حاشیه شهرها و نوسازی بافت های فرسوده به مرحله اجرا بگذارد.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران احداث فرهنگسرا و خانه محله ، احداث مراکز بهداشت، پارک معلولین، سالن ورزشی مخصوص بانوان در محلات هدف آمل ، بابل ، ساری ، قائم شهر ، نکا و همچنین بهسازی و جداره سازی در مجاورت رودخانه های برخی از شهرهای  غرب استان را به عنوان طرح های شاخص بیان کرد.

بهادری، میزان واحدهای معرفی شده به بانک های عامل در ۹ ماهه اول امسال را بیش از ۵۹۰ واحد با رقم اعتباری بیش از ۱۸۸میلیارد ریال عنوان کرد.

انتهای پیام/ م

نوسازی ۵۹۰ مسکن در بافت های فرسوده مازندران

برچسب ها: بافت فرسوده ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.